עם אחוזים ממכירה עתידית: לוזון סיכם על מכירת במבה לוולפסברגר

play
מוחמד במבה, הפועל ראשון לציון, אחרי שהורחק | ברני ארדוב
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.6 05:02

מלך שערי הלאומית אשתקד צפוי לעבור לקבוצה האוסטרית, בה משחק תאי בריבו. הפועל ראשון לציון תקבל אחוזים בכרטיס בנוסף לדמי המכירה

(גודל טקסט)

בעלי הפועל ראשון לציון עמוס לוזון קרוב לסיכום על מכירת החלוץ מוחמד במבה, כאשר מירב הסיכויים שהשחקן מחוף השנהב יעבור לוולפסברגר האוסטרית. לוזון ניהל מגעים בשבועות האחרונים עם קבוצות בלגיות וסלובניות, אבל נראה כי יסגור בימים הקרובים עם וולפסברגר שמוכנה לתת למועדון את האחוזים הכי גבוהים על מכירה עתידית.

לוזון משוכנע כי במבה יהיה שווה בעתיד הרבה יותר מערכו כעת ולצד דמי מכירה שהוא יקבל, הוא רוצה להשאיר אחוזים משמעותיים בכרטיס. בוולפסברגר משחק כידוע תאי בריבו, חלוץ נבחרת ישראל, אך זה צפוי לעזוב את הקבוצה הקיץ.

מוחמד במבה, שחקן הפועל ראשון לציון
ביצוע נהדר של כוכב הכתומים. במבה | מאור אלקסלסי

במבה אמור לנחות ביומיים הקרובים בישראל כדי להכין את כל הניירות לקראת מכירתו. במבה היה אחד החלוצים הכי טובים בליגה הלאומית אשתקד, אם לא הטוב שבהם. הוא הוכתר למלך השערים עם 20 כיבושים וסייע לראשון לשרוד בלאומית בסיומה של עונה קשה.

באשר להפועל ראשון לציון, בשלב הזה אין מהלכים להחזרת הקבוצה לעירייה ולוזון צפוי להמשיך ולהיות בעליה גם בשל הבחירות המוניציפליות הקרבות. למאמן יובל נעים חוזה לעונה הבאה והוא ימשיך לעמוד על הקווים.