בני יהודה שוב הושפלה, קרית שמונה הפסידה ומכבי הרצליה חגגה

play
עומר פרץ | שלומי גבאי
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.8 05:43

הזהובים חטפו 4:0 בבלומפילד ממכבי קביליו יפו, היורדת מליגת העל מעדה לראשונה בגביע הטוטו של הליגה לאומית ב-1:0 להפועל עכו. סקציה נס ציונה שוב הרשימה, רביעייה לעולה החדשה מליגה א' על הפועל עפולה

(גודל טקסט)

משחקי המחזור השני בגביע הטוטו לאומית נערכו הערב (שני) וההפתעה שוב הגיעה מבני יהודה, שהובסה 4:0 בביתה מול מכבי קביליו יפו. רביעייה כבשה גם העולה החדשה מכבי הרצליה ב-1:4 על הפועל עפולה ואילו העולה החדשה הנוספת איחוד בני שפרעם חטפה חמישייה מהפועל נוף הגליל. עירוני קרית שמונה שירדה מליגת העל הפסידה 1:0 להפועל עכו ואילו סקציה נס ציונה גברה 0:1 על הפועל ראשון לציון.

בית א'

עירוני קרית שמונה החלה את עידן שי ברדה עם ניצחון 0:2 ביתי על איחוד בני שפרעם בקרב בין היורדת מליגת העל לעולה מליגה א', אבל במשחק בית נוסף מול הפועל עכו היא נכנעה לשער מוקדם של אמיר ריאן, שקבע את תוצאת המשחק כבר בדקה ה-17. במשחק הנוסף בבית, איחוד בני שפרעם חטפה מהלומה נוספת שצריכה להדאיג אותה ולהעיר אותה לקראת תחילת הליגה כאשר ספגה 5:1 משפיל באצטדיון בעכו מהפועל נוף הגליל. עכו נותרה מושלמת עם 6 נקודות, קרית שמונה ונוף הגליל עם 3 נקודות כל אחת.

בית ב'

ניצחון ראשון לעולה החדשה מכבי הרצליה, שהתאוששה מההפסד 2:0 בעפולה לעירוני טבריה עם 1:4 נפלא באצטדיון בנתניה על הפועל עפולה, שעדיין לא השיגה נקודות בטוטו לאומית העונה. עידן וקנין (29), עידו אקסברד (69), סקו דומביה (72) וסטיבן אלפרד (90+2) כבשו לצהובים-כחולים, כאשר עמית מור בדקה ה-31 רק איזן זמנית. במשחק הנוסף בבית ניצחה עירוני טבריה בעפולה 0:2 את הפועל אום אל פאחם ושמרה על מאזן מושלם, כך שהיא נותרה לבדה בפסגה.

עומר פרץ, מאמן הפועל כפר סבא
השפלה נוספת לבני יהודה. עומר פרץ | קובי אליהו

בית ג'

אחרי שהפועל כפר סבא נחלצה מהפסד במחזור הראשון כאשר חזרה מפיגור כפול ל-2:2 נגד הפועל ניר רמת השרון, הערב זה כבר לא הספיק לה ומפיגור 1:0 היא לא הצליחה לחזור וזו גם הייתה תוצאת הסיום במשחק החוץ שלה נגד מ.ס. כפר אסם. הפועל רמת גן עלתה לראש הבית אחרי ה-0:0 נגד כפר קאסם במחזור הפתיחה בזכות ניצחון 1:2 על הפועל ניר רמת השרון.

בית ד'

בעוד עירוני קרית שמונה כבר מעדה לראשונה העונה, סקציה נס ציונה ממשיכה בשלה ואחרי הניצחון 1:3 על בני יהודה של עומר פרץ במחזור הפתיחה, היא גברה 0:1 על הפועל ראשון לציון משער של ליאור ברקוביץ' המחליף בדקה ה-82, במשחקו הראשון בקבוצה של הקשר שהגיע מהפועל פתח תקוה. לעומת זאת, בני יהודה ממשיכה להתרסק והפעם היא חטפה בבלומפילד 4:0 מהדהד ממכבי קביליו יפו – גל מאיו (5), מתן בית יעקב (76), רונן פרץ (82) ופדיל זביאת (85) כיכבו ביפו שגם היא עם מאזן מושלם אחרי 2:3 על ראשון לציון במחזור הקודם.