אחרי 26 שנה: מכבי יפו בגמר גביע הטוטו של הליגה הלאומית

play
שחקני מכבי קביליו יפו חוגגים עם גיל יצחק | ברני ארדוב
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 17.8 04:15

מתן בית יעקב (57) וגיל יצחק (60) הפכו ל-1:2 מול מ.ס. כפר קאסם וסידרו מפגש עם עירוני טבריה בגמר. ניצחונות במשחקי הדירוג לקרית שמונה, נוף הגליל ורמת השרון

(גודל טקסט)

מכבי יפו, שיאנית הזכיות של גביע הטוטו בליגת המשנה (שלוש, כמו הכח רמת גן), עלתה לגמר גביע הטוטו של הלאומית לאחר מהפך וניצחון 1:2 הערב (חמישי) בנס ציונה מול מ.ס. כפר קאסם. עבור היפואים, ששבו ללאומית בעונה שעברה וסיימו במקום החמישי, יהיה זה גמר חמישי בהיסטוריה וראשון מאז הזכייה השלישית ב-1997/98. הם יפגשו את עירוני טבריה שניצחה אתמול 1:3 את הפועל עכו.

מ.ס. כפר קאסם הייתה זו שעלתה ליתרון בדקה ה-24, כאשר לירן ריגן נותר חופשי בצד שמאל אחרי קיפאון בהגנה והכניע את אלמוג מלול. יפו, שסיימה את שלב הבתים במאזן מושלם ועם 10 שערי זכות, הצליח להשוות בדקה ה-57 בזכות שער חמישי במפעל של מתן בית יעקב, ואחרי שלוש דקות היה זה המבשל גיל יצחק שהשלים את המהפך.

מתן בית יעקב שחקן מכבי קביליו יפו חוגג שער
מלך שערי המפעל. מתן בית יעקב | ברני ארדוב
שחקני מכבי קביליו יפו חוגגים עם גיל יצחק
בישל ואז כבש. גיל יצחק | ברני ארדוב
שחקני מ.ס. כפר קאסם חוגגים עם לירן ריגן (במרכז)
לא הצליחו לשמור על היתרון. שחקני מ.ס. כפר קאסם חוגגים עם לירן ריגן | ברני ארדוב

במשחקי הדירוג על מקומות 5-8, הפועל נוף הגליל הגיעה להתארח בנתניה אצל העולה החדשה מכבי הרצליה וניצחה 0:1 משער של הבלם דולב אזולאי (67). עירוני קרית שמונה הביסה 0:3 בחוץ את הפועל אום אל פאחם במשחקים על מקומות 9-12. החלוץ הפנמי החדש אלפרדו סטיבנס נהנה מבישול של נועם כהן וחגג שער בכורה (50), המחליף מוחמד חטיב הוסיף (64) ורועי זיקרי חתם בדקת הסיום.

במשחקים על מקומות 13-16, הפועל רמת השרון ניצחה 0:2 בראשון לציון בזכות נגיחה של איתי בן חמו (9) ושער של פיטר אונייקאצ'י (60). העולה הנוספת איחוד בני שפרעם שסוף כל סוף עברה בבקרה, השוותה ל-1:1 לקראת הסיום עם שער נהדר של דני עאמר, אחרי שנהוראי יפרח דייק מהנקודה הלבנה (16), אבל הפועל עפולה ניצחה בדו-קרב פנדלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי