נוף הגליל ורמת השרון הפתיעו, 1:1 לטבריה בעכו, ניצחון היסטורי לשפרעם

play
שי קונסטנטין שחקן עירוני טבריה | מאור אלקסלסי
בדקה ה-88: הפועל פתח תקוה השלימה מהפך בדרך ל-1:2 על ריינה 02:54

החבורה של איוניר גברה 1:2 על יפו, השרונים חגגו 1:2 בתוספת הזמן מול קרית שמונה וגם הם מושלמים. 1:3 לעולה בעפולה, מכבי הרצליה חילצה 1:1 דרמטי מול הפועל רמת גן

(גודל טקסט)

המחזור השני בליגה הלאומית יצא לדרך הערב (חמישי) עם שתי הפתעות, כאשר הפועל נוף הגליל ניצחה 1:2 את מכבי קביליו יפו ובעקבותיה הלכה הפועל ניר רמת השרון עם 1:2 דרמטי על היורדת עירוני קרית שמונה. שתיהן מושלמות בפסגה. עירוני טבריה הסתפקה ב-1:1 בעכו, מכבי הרצליה חילצה 1:1 בתוספת הזמן בנתניה מול הפועל רמת גן ואיחוד בני שפרעם חגגה ניצחון היסטורי – 1:3 על הפועל עפולה.

הפועל נוף הגליל – מכבי קביליו יפו 1:2

בעונה שעברה ניצלה הקבוצה של מוטי איוניר בזכות קאמבק הרואי בפלייאוף ובמשחק המבחן, והיא ממשיכה באותו מומנטום העונה כמושלמת היחידה לפחות עד יום שני. היפואים הרשימו עם חמישייה לרשת עפולה במחזור הראשון, אבל הפעם פגשו יריבה צפונית חזקה יותר וחוו הפסד. ג'ניה ברקמן כבש בפנדל בדקה ה-15 והחלוץ אלחסן קייטה, אקס מכבי נתניה, סיים יפה עם שער הבכורה שלו בדקה ה-40. פדיל זבידאת המושאל מסכנין צימק עבור האורחת בדקה ה-72 עם שערו השני ברציפות.

והיב חביבאללה שחקן עירוני טבריה חוגג שער
מנע הפסד של טבריה. והיב חביבאללה | מאור אלקסלסי

הפועל ניר רמת השרון – עירוני קרית שמונה 1:2

היורדת מליגת העל מגלה שהחיים בלאומית לא פשוטים. אחרי ניצחון דחוק במחזור הפתיחה, היא הגיעה לאצטדיון גרונדמן, אליו חזרה רמת השרון אחרי שנתיים בהן אירחה בלוד, והשאירה שם את הנקודות בצורה דרמטית. המארחת פתחה טוב יותר ועלתה ליתרון משער של פיטר אונייקאצ'י בדקה ה-23, הקפטן עאיד חבשי השווה עבור קרית שמונה עם פנדל מדויק בדקה ה-74, אבל המילה האחרונה הייתה של איתי בן חמו, שהסתנן בתרגיל בכדור חופשי ונגח בעוצמה פנימה בתוספת הזמן. רמת השרון עם 6 מ-6.

הפועל עכו – עירוני טבריה 1:1

הטבריינים השאפתנים, שסיימו את העונה הקודמת במקום השלישי ומפנטזים על עלייה לליגת העל, איבדו במחצית הראשונה את ז'וליו סזאר ששוב נפצע, אבל מחליפו והיב חביבאללה הציל נקודה עם שער בכורה לאחר חילופי מסירות עם הארגנטינאי פרנקו מסורק בדקה ה-70. רווה אסייג (43) היה חתום על השער הראשון של הפועל עכו העונה וגם על הנקודה הראשונה.

רווה אסייג שחקן הפועל עכו חוגג שער
כבש לזכות הפועל עכו. רווה אסייג | מאור אלקסלסי

הפועל עפולה – איחוד בני שפרעם 3:1

ניצחון היסטורי לעולה הצפונית, שהעמיקה את הצרות של עפולה עם בליץ אדיר במחצית הראשונה. ג'ובייר בושנאק המושאל מהפועל חיפה סיפק פריצה מסחררת עם השער הראשון של בני שפרעם בלאומית (29), הקפטן עלי חטיב סובב נהדר לחיבורים (31) ואחרי עוד ארבע דקות השלים צמד מהנקודה הלבנה. מוחמד עוואודה רק צימק עבור נועלת הטבלה (77).

מכבי הרצליה – הפועל רמת גן 1:1

גם לעולה השנייה יש שער בכורה העונה שגם סידר לה נקודה ראשונה דרמטית. עידו אקסברד, שיאן שערי ליגה א' עם 32 כיבושים בעונה שעברה, יכול היה להעניק להרצליה יתרון בדקה ה-18, אבל בעט פנדל רע לידיו של בן גורדין. הפועל רמת גן ידעה לנצל את זה עם מבצע אישי של שגיא דרור בדקה ה-37, אבל בתוספת הזמן הגיע המחליף סטיבן אלפרד ונגח את השוויון של המארחת באצטדיון בנתניה, בו שיחק לפני כן במדי הפועל חדרה.

ז'וליו סזאר שחקן עירוני טבריה
הפציעה שלו מדאיגה את טבריה. ז'וליו סזאר | מאור אלקסלסי

משחקי יום שני:

בני יהודה – מ.ס. כפר קאסם הפועל ראשון לציון – הפועל כפר סבא סקציה צס ציונה – הפועל אום אל פאחם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי