הפועל אום אל פאחם עדיין מושלמת, ניצחון ראשון לבני יהודה

play
ריף מסיקה, שחקן הפועל אום אל פאחם | מאור אלקסלסי
עטר והקביים, גילוי גלבאן והסטירה למורגן: גיא לוזון מתארח בסערה בממלכה 31:23

זנטי וממן סידרו 0:2 וניצחון חוץ ראשון על נס ציונה אי פעם, אלמוג בוזגלו קבע 0:1 לזהובים על כפר קאסם. קיזיטו החמיץ פנדל מול האקסית, 0:0 לראשון לציון מול כפר סבא

(גודל טקסט)

המחזור השני בליגה הלאומית הגיע לסיומו הערב (שני) עם שלושה משחקים רגע לפני היציאה לפגרת הנבחרות. הפועל אום אל פאחם הפכה לקבוצה השלישית בליגה שנותרת מושלמת אחרי שני משחקים יחד עם עירוני רמת השרון והפועל נוף הגליל, בעוד בני יהודה רשמה את ניצחונה הראשון העונה והפועל ראשון לציון סיימה ב-0:0 מול הפועל כפר סבא.

סקציה נס ציונה – הפועל אום אל פאחם 2:0

בחמשת משחקי החוץ הקודמים שלה מול סקציה נס ציונה בכל המסגרות, הפועל אום אל פאחם לא ניצחה והיא סחבה יחס שערים עגום של 15:1. היום היא סוף סוף שברה את הקללה עם ניצחון יקר. עמית זנטי שכבש צמד ב-0:2 על מכבי הרצליה במחזור הפתיחה כבש שוב בדקה ה-13, לאחר שניב סרדל הגביה לרחבה והוא השתלט עם החזה לפני שבעט פנימה. בדקה ה-87 הגיע תורו של מיקו ממן להכפיל. המחליף נשלח לעומק, ניער את גיאורגי קופרבה הצעיר וגלגל לרשת. עבור השחקן שהגיע כבר בעונה שעברה לקבוצה מדובר בשער בכורה במדיה, לאחר שאת מרבית העונה הקודמת פספס בשל פציעה. בינתיים, היורדת הטרייה והמאכזבת עדיין ללא נקודה וללא שער זכות.

עומר פרץ, מאמן הפועל כפר סבא
השפלה נוספת לבני יהודה. עומר פרץ | קובי אליהו

בני יהודה – מ.ס. כפר קאסם 0:1

כמו עמית זנטי מאום אל פאחם, גם אלמוג בוזגלו הוסיף לעצמו שער ליגה שלישי אחרי צמד במחזור הראשון. בעוד אז שעריו לא הספיקו לניצחון ב-3:3 מול הפועל כפר סבא, הפעם השער שלו בדקה ה-34 עשה את ההבדל בדרך לניצחון ראשון העונה. המפסידה מנגד יוצאת לפגרה עם אפס נקודות משני משחקים והרבה מחשבות לקראת ההמשך.

הפועל ראשון לציון – הפועל כפר סבא 0:0

הפועל כפר סבא סיימה את המחזור הראשון ב-3:3 סוער מול בני יהודה, הפעם חלוקת הנקודות שלה נראתה אחרת לחלוטין. האירוע המשמעותי במשחק הגיע בדקה ה-11, כאשר הכתומים הזדמנות מהנקודה הלבנה לעלות ליתרון. נגיעת יד של טום ברקוביץ' ברחבה הובילה לפנדל, אליו מכולם ניגש דווקא לוואגה קיזיטו. החלוץ, ששיחק בעבר במדים הירוקים בליגת העל, בעט את הפנדל לשמיים ופספס הזדמנות לשמור על מאזן מושלם עבור המארחת.

תוצאות משחקי יום חמישי:

הפועל נוף הגליל – מכבי קביליו יפו 1:2 הפועל ניר רמת השרון – עירוני קרית שמונה 1:2 הפועל עפולה – איחוד בני שפרעם 3:1 הפועל עכו – עירוני טבריה 1:1 מכבי הרצליה – הפועל רמת גן 1:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי