נס זמיר לתקשורת בספרד: "ראינו תמונות וסרטונים שאי אפשר לדמיין"

play
נס זמיר | מאור אלקסלסי
צה"ל ושב"כ חיסלו מפקד כוח בנח'בה שהוביל את מתקפת הטרור של ארגון חמאס ביישובי עוטף עזה 14.10.24 00:11

הכדורגלן ששיחק בעבר 4 שנים בספרד, סיפר: "אנחנו מפחדים גם כי המחבלים עושים דברים לא אנושיים. הם לא בני אדם"

(גודל טקסט)

התקשורת האירופית ממשיכה לעקוב אחר המלחמה שפרצה בעקבות הפלישה הרצחנית של מחבלי חמאס לישראל ב-7 באוקטובר, ומוסיפה לראיין אנשים שנמצאים בזירה המקומית ויכולים לשפוך אור על הנעשה.

הבוקר (ראשון) התראיין גם החלוץ נס זמיר, שבצעירותו שיחק 4 שנים בספרד בקבוצות המילואים של חטאפה, אלבסטה וריאל סראגוסה. זמיר בן ה-32, היום שחקנה של הפועל ראשון לציון, התראיין ל"אל דיגיטל אלבסטה".

"התעוררנו בשבת שעברה מוקדם בבוקר אחרי שהיו אזעקות", אמר זמיר, "בהתחלה אמרתי לאשתי שאלו כנראה אמבולנסים, אבל כשהדלקנו את הטלוויזיה הבנו שמפציצים אותנו. ראינו שלא רק יורים טילים, אלא שטרוריסטים פרצו את הגבול. כל המחבלים האלו ידעו בדיוק מה הם עושים, זה היה מתוכנן – התקפה שהם עבדו עליה במשך יותר משנה".

זמיר המשיך: "הטרוריסטים האלו חדרו לישובים הקטנים שליד הגבול, נכנסו לבתים ורצחו ילדים, נשים, זקנים. ראינו תמונות וסרטונים מאוד קשים, שאי אפשר בכלל לדמיין".

נס זמיר, שחקן סקציה נס ציונה
"מאוד קשה לחיות במדינה שלך בלי שיש לך רגע של שקט". זמיר | אודי ציטיאט

על החשש והחרדה סיפר החלוץ: "היום אנחנו מאמינים שמחבל יכול להגיע בכל רגע, שאנחנו עלולים להיות מותקפים מכיוון לבנון או סוריה, לכן אנחנו חייבים להיות מוכנים. אנחנו מפחדים כי הם עושים דברים לא אנושיים, כל מה שמעניין אותם זה להרוג אנשים. בעיני הם לא בני אדם, הם חיות".

זמיר סיכם: "אני מקווה שיום אחד יהיה שלום. מאוד קשה לחיות במדינה שלך בלי שיש לך רגע של שקט. זה נראה שהסכסוך לעולם לא ייגמר, אבל אני מקווה שיום אחד כן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי