אחרי החשש וההיעדרות, ניר ברקוביץ' יגיע לאימון הבא של הפועל אום אל פאחם

play
ניר ברקוביץ' | מערכת וואלה!, מאור אלקסלסי
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.10 06:45

המאמן לא רצה להגיע לעיר בצל המלחמה, אך יחזור לעבוד ברביעי. אבו אלעם הבהיר לפני כן: "ניר היה מרגיש כאן בטוח לגמרי"

(גודל טקסט)

הפועל אום אל פאחם שבה הבוקר (שלישי) להתאמן, אבל עשתה זאת ללא מאמנה ניר ברקוביץ'. יו"ר המועדון, אחמד אבו אלעם, סיפר בשיחה עם וואלה! ספורט: "ניר אמר לי אמש שהוא חושש לבוא לאור המצב. הוא אמר שרעייתו הביעה חשש ולכן הוא לא יגיע. חשבתי שאולי הוא יישן על זה לילה ויבוא בבוקר, אבל הוא לא הופיע".

אבו אלעם הוסיף: "יש כאן 14 שחקנים יהודים באימון, למעט בן אז'ובל החולה, ורציתי שגם המפקד שלהם יהיה. הוא בחר לא לבוא ונצטרך לראות ביום, יומיים הקרובים לאן הולכים מכאן".

בשעות הערב כבר שוחחו השניים וברקוביץ' הודיע כי יגיע לאמן את הקבוצה מחר.

בהיעדרו של ברקוביץ' העבירו את האימון שני עוזריו. אבו אלעם: "כמו שאמרתי בריאיון אתמול, אנחנו נצטרך להמשיך אחרי המלחמה לחיות כאן יחד ולכן אני מצפה שנדע כבר עכשיו לחזור לפעילות. האימון שלנו מתנהל כמו תמיד ללא בעיות וניר היה מרגיש כאן בטוח לגמרי. אם הוא ימשיך לחשוש להגיע, נצטרך לקבל החלטות".

ניר ברקוביץ', מאמן סקציה נס ציונה
ניר ברקוביץ', מאמן סקציה נס ציונה | מאור אלקסלסי

בריאיון לוואלה! ספורט אתמול אמר אבו אלעם: "כשהמלחמה תסתיים בעוד שבוע, שבועיים או חודשיים – אנחנו נצטרך לחזור ולחיות פה ביחד בכבוד הדדי, אהבה ואחווה. אנחנו צריכים לחזור להיות שפויים כמו שהיינו שפויים לפני ה-7 באוקטובר. לצערי הרב, גם לי יש חברים יהודים שנרצחו ונפצעו. יש לי בנות של חברים שנחטפו. אלה הרגעים שאנחנו צריכים להיות בהם יחד. לא כערבים וכיהודים, אלא כבני אנוש".

סנ"צ אייל שחר באימון הפועל אום אל פאחם
| יח"צ – חד פעמי, דוברות המשטרה

כתבנו יואב איתיאל מוסיף כי מפקד תחנת אום אל פאחם, סנ"צ אייל שחר, נכח היום באימון הקבוצה לצד ראש העיר, ד"ר סמיר מחאמיד, הבעלים של הקבוצה וכל הצוות והשחקנים. בפתח דבריו אמר סנ"צ אייל שחר: "תחרויות ספורט הן מאבני היסוד של התרבות ותפקידינו כמשטרה הוא לשמור על קיומו של משחק תקין המאפשר חוויה תרבותית וספורטיבית". עוד בירך סנ"צ שחר את הקבוצה ואיחל להם הצלחה במשחקים הבאים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי