ינקו עזב את א.א. פאחם. אבו אלעם: "שחקנים לא מבינים את המציאות"

play
אריק ינקו | מאור אלקסלסי
פעיל ההסברה יוסף חדאד עם שחקני מכבי תל אביב ערן זהבי, שרן ייני 00:34

השוער הוותיק הודיע ליו"ר שהוא עוזב אחרי הפגישה עמו: "הוא לא אמר לי מילה על הקטע הבטחוני, אלא רק הכלכלי. מי שלא מבין את המצב, הבעיה היא אצלו"

(גודל טקסט)

הפועל אום אל פאחם ואריק ינקו הגיעו היום (חמישי) לסיכום על סיום דרכו של השוער בקבוצה. כזכור, ינקו הצטרף לקבוצת הלאומית אחרי שעזר לבני ריינה לשרוד בליגת העל בעונה שעברה. ינקו, שגדל בהפועל תל אביב, היה אמור להיות אחד השחקנים המובילים בקבוצה העונה, אך המצב הביטחוני והמלחמה בעזה שינו את התמונה.

יושב ראש הקבוצה אבו אלעם סיפר בשיחה עם וואלה! ספורט על השתלשלות העניינים: "הודעתי לשחקנים השבוע שמשכורות אוקטובר יהיו מקוצצות לאור המצב והעובדה שלא שיחקנו כדורגל. כך יהיה גם בחודש נובמבר ואולי בהמשך. לצערי רוב השחקנים לא מבינים את המציאות. בעלי הקבוצות לא יכולים לשאת את האלונקה על גבם לבדם".

אריק ינקו שוער מכבי בני ריינה
אריק ינקו שוער מכבי בני ריינה | דני מרון

"ישבתי עם חמישה שחקנים בארבע עיניים. חלק הבינו את המצב. אחרים לא מבינים את החיים שלנו בתקופה הזו", הוסיף היו"ר, "אריק ינקו ישב איתי וסיכמנו על פרידה וגמר חשבון. הוא לא אמר לי מילה על קטע בטחוני, אלא רק כלכלי. הכדורגלנים צריכים להבין לאן אנחנו הולכים מכאן. אני לא יודע מה נקבל ממתווה האוצר ומה יעבירו לנו. מי שלא מבין את המצב, הבעיה היא אצלו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי