עירוני קרית שמונה שבה לפסגת הלאומית, ניצחון היסטורי להרצליה

play
שחקן עירוני קרית שמונה עאיד חבשי | מאור אלקסלסי
תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט, 20.11 07:41

חטיב כבש פעמיים ב-0:2 בעכו על בני שפרעם, הקבוצה של אלעד בראון גברה 0:1 על הפועל עפולה שאותה מעולם לא ניצחה בליגת המשנה. שלושער לשדו ב-2:5 של נוף הגליל על אום אל פאחם

(גודל טקסט)

המחזור השמיני בליגה הלאומית הגיע הערב (שני) לסיומו עם שלושה משחקים באזור הצפון. עירוני קרית שמונה ניצחה 0:2 את איחוד בני שפרעם וחזרה לפסגה, הפועל נוף הגליל גברה בביתה 2:5 על הפועל אום אל פאחם בזכות שלושער של נבו שדו ומכבי הרצליה הפתיעה עם 0:1 בחוץ על הפועל עפולה.

איחוד בני שפרעם – עירוני קרית שמונה 2:0

היורדת מליגת העל לא יכולה להתאמן בקרית שמונה בגלל האיום הרקטי מצד חיזבאללה ואת משחקיה הביתיים היא תארח באצטדיון בנתניה, אבל בינתיים את הקאמבק שלה היא ערכה בעכו, שם ניצחה ושבה לפסגת הלאומית, בעוד המארחת שנותרה עם זר אחד בסגל ספגה הפסד חמישי ברציפות. בשורות האורחת פתח ז'ורז' מאנג'ק הקמרוני, אקס מכבי חיפה, ששב לישראל בעיצומה של המלחמה וערך בכורה מוצלחת, אולם מי שהצטיין בקבוצה של שי ברדה והיה אחראי להשגת הניצחון זהו מוחמד חטיב שכבש צמד בדקות 54 ו-70, השער השני בחצי מספרת מרהיבה.

מאמן עירוני קרית שמונה שי ברדה עם עאיד חבשי
כבש ונפצע. חבשי | מאור אלקסלסי

הפועל נוף הגליל – הפועל אום אל פאחם 2:5

נבו שדו הבקיע שלושער גדול במחצית הראשונה וסחף את קבוצתו לניצחון מרשים בבכורה המחודשת של ניר ברקוביץ' על הקווים באום אל פאחם. מוטי איוניר פגש את האקסית וקבוצתו שמרה על המאזן הביתי המושלם הודות לשדו, שבדקה השלישית כבש את שערו הראשון, בדקה ה-37 השיב את נוף הגליל ליתרון אחרי שדובב גבאי בדקה ה-28 איזן זמנית ובדקה ה-43 קבע שדו 1:3, כשעוד לפני הירידה למחצית האורחת גם איבדה את ריף מסיקה שספג כרטיס אדום. דובב גבאי השלים צמד בדקה ה-90, אבל שתי דקות אחר כך, בתוספת הזמן, אלון בוזורגי הצטרף לחגיגה, ג'ניה ברקמן עוד כבש את השער החמישי בפנדל ונוף הגליל האריכה את הרצף של אום אל פאחם לחמישה משחקים ללא ניצחון.

הפועל עפולה – מכבי הרצליה 1:0

אילון ירושלמי דייק מ-11 מטר והפנדל שהבקיע כבר בדקה השמינית הכריע את ההתמודדות והעניק לצהובים-כחולים את ניצחונם השני העונה, בזכותו קפצו מהתחתית לאיזור מרכז הטבלה, בעוד עפולה נותרה עם ניצחון אחד בלבד ובמקום לפני האחרון. מכבי הרצליה כבר הביסה העונה את עפולה 1:4 בגביע הטוטו, אבל בליגה הלאומית זהו הניצחון הראשון שלה אי פעם על עפולה אחרי ארבעה הפסדים ושבע תוצאות תיקו.

נבו שדו שחקן הפועל נוף הגליל
שלושער במחצית הראשונה. שדו | מאור אלקסלסי

תוצאות משחקי יום שישי:

הפועל רמת גן – הפועל ניר רמת השרון 3:2 בני יהודה – הפועל עכו 4:3 הפועל ראשון לציון – סקציה נס ציונה 1:1 מכבי יפו – עירוני טבריה 1:1 הפועל כפר סבא – מ.ס. כפר קאסם 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי