בני יהודה ניצחה 0:2 בנס ציונה ועלתה למקום השני בלאומית

play
סימן חצי לב למען החטופים. אלמוג בוזגלו | דני מרון
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.11 04:54

בוזגלו (24 ו-27) נהנה מול ההגנה החלשה, לואיס הורחק (45). רמת השרון ירדה למקום השלישי אחרי 0:0 בעכו, הפועל כפר סבא גברה 0:1 על הפועל רמת גן

(גודל טקסט)

שלושה משחקים נערכו הערב (שלישי) בליגה הלאומית – משחקי השלמה מהמחזור השביעי שנקטע בגלל מתקפת הטרור הרצחנית ב-7 באוקטובר. בני יהודה התקדמה למקום השני בזכות 0:2 בחוץ על סקציה נס ציונה האחרונה, הפועל ניר רמת השרון הסתפקה ב-0:0 בעכו ואילו הפועל כפר סבא ניצחה לראשונה העונה בבית – 0:1 על הפועל רמת גן.

סקציה נס ציונה – בני יהודה 2:0

ניצחון חמישי בשישה מחזורים לקבוצה של עומר פרץ, שצימקה את הפער מעירוני קרית שמונה המוליכה לשתי נקודות בלבד ונמצאת במקום ששווה חזרה לליגת העל בתום העונה. סקציה נס ציונה, שניצחה רק פעם אחת העונה והגיעה אחרי שתי תוצאות תיקו, נסוגה שוב אל המקום האחרון ואל מעמד ההגנה הגרועה בליגה. עמי טיאר, שעמד בפעם השנייה על הקווים אחרי התפטרותו של איציק ברוך, ראה את העורף שלו כושל פעמיים ומאפשר לאלמוג בוזגלו לציין צמד שני העונה ולהשתוות לגיל יצחק עם שישה שערים בראש טבלת המבקיעים של הליגה. גם הרחקתו של קלוד לואיס בדקה ה-45, לא מנעה מבני יהודה לשמור על התוצאה, למרות .

דקה 24: גול! שחר הירש העביר כדור רוחב משמאל עם החלק החיצון, האקס נתי אמויאל כשל בניסיון ההרחקה ואלמוג בוזגלו הרשית מקרוב. 0:1 לבני יהודה.

דקה 27: גול! הפעם שחר רוזן מסר מצד שמאל, שני שחקני הגנה פספסו את הכדור ובוזגלו שוב היה חופשי לבעוט פנימה ולחגוג את השישי שלו, כשהוא כרגע מלך שערי הליגה. 0:2 לבני יהודה.

דקה 45: כרטיס אדום! קלוד לואיס השאיר את בני יהודה ב-10 שחקנים לאחר עבירה על איתי רוטמן שעלתה לו בצהוב שני.

אלמוג בוזגלו שחקן בני יהודה מסמן חצי לב
אלמוג בוזגלו שחקן בני יהודה מסמן חצי לב | דני מרון

הפועל עכו – הפועל ניר רמת השרון 0:0

שתי קבוצות שסיפקו שני משחקים רבי-שערים לאחר הפגרה הכפויה, נטרלו אחת את השנייה בדרך לתיקו מאופס. רמת השרון שוב חסרה את בן רייכרט המורחק ודודי תירם הפצוע, וכמעט קיבלה שער שישי מפיטר אונייקאצ'י, אבל זה לא קרה והיא רשמה מפגש שישי רצוף ללא ניצחון על עכו (0:0 שני ולפני כן ארבעה הפסדים ושער בודד). המארחת נותרה בתחתית ועדיין ללא ניצחון ביתי העונה, כשבדקות האחרונים איבדה את אוהד חזוט שהורחק באדום ישיר בגלל פגיעה קשה ברועי הר.

קלוד לואיס שחקן בני יהודה
השאיר את בני יהודה ב-10 שחקנים. קלוד לואיס | דני מרון

הפועל כפר סבא – הפועל רמת גן 0:1

הירוקים כבר לא במקום האחרון וכבר לא מחזיקים במאזן הביתי הגרוע בליגה. עבדולי ג'ארג'ו חזר להרכב ויחד עם עומרי בן הרוש עזר לשמור על שער נקי, כשבצד השני של המגרש הצליחה כפר סבא לעשות סוף לבצורת של 216 דקות עם פנדל מוצלח של רועי בן שמעון כבר בתחילת המשחק. גם כניסתו של גידי קאניוק שחזר מפציעה לא סייעה לאורדונים להימנע מהפסד חוץ ראשון העונה, והם מקדימים את המארחת בנקודה בלבד.

דקה 6: גול! רועי בן שמעון נכנס לרחבה וספק הוכשל על ידי השוער בן גורדין. השריקה נשמעה ובן שמעון בעט בעצמו אל הרשת והקדיש את השער לזכרה של מאי נעים, שנרצחה במסיבה ברעים ב-7 באוקטובר ואחיה טל יושב על הספסל של המארחת. 0:1 להפועל כפר סבא.

סקציה נס ציונה בטקס לזכרה של שקד חבני, שנרצחה במסיבה ברעים
לנצח בליבנו. טקס לזכרה של שקד חבני, תושבת נס ציונה שנרצחה במסיבה ברעים | דני מרון

שישי ב-15:00 (משחקי המחזור ה-10):

מ.ס. כפר קאסם – עירוני קרית שמונה הפועל נוף הגליל – סקציה נס ציונה מכבי יפו – מכבי הרצליה איחוד בני שפרעם – הפועל אום אל פאחם הפועל עפולה – הפועל עכו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי