מכת בכורות: 0:1 לקרית שמונה בנס ציונה, 0:2 ליפו בראשון לציון

play
שחקן עירוני קרית שמונה, נועם כהן | מאור אלקסלסי
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.1.24 07:14

אחרי המעידות של בני יהודה וטבריה, המוליכה גברה על יובל נעים במשחקו הראשון והגדילה את יתרונה בפסגה ל-3 נקודות. גם אלדד שביט נכנע בבכורה, 2:2 בין עפולה לנוף הגליל

(גודל טקסט)

עירוני קרית שמונה שוב בפסגת הליגה הלאומית ולא רק בזכות הפרש השערים. הערב (שני) הסתיים הסיבוב הראשון ומוליכת הטבלה עם יתרון של שלוש נקודות על בני יהודה ועירוני טבריה בזכות 0:1 בחוץ על סקציה נס ציונה, בבכורה של יובל נעים כמאמן הקבוצה. כזכור, היתרון של קרית שמונה מגיע אחרי ההפסד הסנצסיוני של בני יהודה והתיקו של עירוני טבריה ביום שישי. בנוסף, הפועל ראשון לציון הפסידה 2:0 למכבי יפו בבכורה של אלדד שביט כמאמן הקבוצה ובמשחק נוסף נפרדו ב-2:2 הפועל עפולה והפועל נוף הגליל.

סקציה נס ציונה – עירוני קרית שמונה 1:0

שתי היורדות מליגת העל החלו את העונה עם מטרות דומות, אבל אחרי שהסתיים הסיבוב הראשון בליגה הן מוצאות עצמן בקצוות מנוגדים של הטבלה. המגן נועם כהן כבש בדקה ה-55 את השער היחיד במשחק, בזכותו הצפוניים עם יתרון שלוש נקודות בפסגה, בעוד המארחת נותרה במקום לפני האחרון בטבלה במשחקו הראשון על הקווים של יובל נעים שמונה בשבוע שעבר.

דקה 55: גול! 0:1 לקרית שמונה. זיקרי הרים כדור נהדר משמאל, המגן נועם כהן נותר ללא כיסוי ברחבה ונגח בחופשיות לרשת.

יובל נעים, מאמן הפועל ראשון לציון
יובל נעים | אריאל שלום

הפועל עפולה – הפועל נוף הגליל 2:2

הפועל נוף הגליל קיבלה הזדמנות מחודשת לעצור רצף של שני הפסדים ולהתקרב לצמרת הגבוהה בעקבות המעידות של בני יהודה ועירוני טבריה, אבל מבחינתה במזל גדול לא הפסידה בצפון לעפולה, שהובילה פעמיים ולא השכילה לשמור על יתרונה. עפולה למעשה לא הפסידה בביתה לנוף הגליל מאז ספטמבר 2020 ושמרה על מאזן של הפסד בודד בששת המפגשים האחרונים שאירחה בין השתיים.

דקה 13: גול! 0:1 לעפולה. יפרח בעט כדור חזק שפגע ברגלו של ברקמן שניסה להרחיק, שינה כיוון ונעצר רק ברשת.

דקה 33: גול! נוף הגליל חזרה ל-1:1. רבינוביץ' ביצע תנועה טובה לרחבה, עלה לכדור מצד ימין ונגח בחכמה לפינה הרחוקה את שער השוויון.

דקה 37: גול! יפרח עם שערו השני החזיר את עפולה ליתרון. הקשר בעט כדור חופשי מזווית קשה, ליטבינוב לא סגר את הפינה כמו שצריך, ירד מאוחר וספג.

דקה 71: גול! נוף הגליל שוב חזרה והפעם ל-2:2. גרייס הדף בעיטה של שדו, שלופה מקרוב בעט את הכדור החוזר.

הפועל ראשון לציון – מכבי יפו 2:0

יובל נעים ניצח במחזור הפתיחה של העונה (0:1 בעכו מול בני שפרעם), אופיר קופל רשם ניצחון כשהוקפץ להחליפו (0:1 על הפועל עפולה) וניצח שוב בנוף הגליל במחזור הקודם, ובראשון לציון קיוו שגם אלדד שביט ינצח במשחקו הראשון, אבל הוא לא הצליח להכניע את החבורה של דויד מרטן שהייתה טובה יותר ואחרי שהמארחת נותרה ב-10 שחקנים, גם הכפילה את יתרונה והבטיחה את שלוש הנקודות שאפשרו לה להתקרב לחבורת הצמרת..

דקה 21: גול! בית יעקב עמוק הרחבה ניסה להתקדם, הצליח בין שני שחקנים שסגרו אותו להעביר את הכדור לפרץ שמקרוב הפגיז בעזרת המשקוף ה-0:1 של יפו.

דקה 68: כרטיס אדום. אלמגור גלש במרכז המגרש והורחק בכרטיס אדום, ראשון לציון נותרה בעשרה שחקנים.

דקה 82: גול! עמית כהן הגיע ראשון לכדור קרן מימין ונגח את השער שני של יפו והראשון שלו בקבוצה.

אלדד שביט, מאמן מכבי אחי נצרת
תחנה חדשה. אלדד שביט | ברני ארדוב

תוצאות משחקי יום שישי:

בני יהודה – איחוד בני שפרעם 1:0 מכבי הרצליה – עירוני טבריה 1:1 הפועל ניר רמת השרון – הפועל כפר סבא 1:2 הפועל אום אל פאחם – הפועל רמת גן 0:4 הפועל עכו – מ.ס. כפר קאסם 1:3

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי