עירוני קרית שמונה גברה 0:3 על הפועל ניר רמת השרון ושבה לפסגה

סטיבנס (45 ו-77) הגיע לתשעה שערים העונה בלאומית וגם מרדכי (74) כבש, הצפוניים שוב במקום הראשון. 1:1 בין הפועל רמת גן למכבי הרצליה, המשחק בין בני שפרעם להפועל עפולה נדחה

(גודל טקסט)

אחרי שראתה את עירוני טבריה ובני יהודה מאבדות נקודות בשישי ואת מכבי יפו מצטרפת למאבק, עירוני קרית שמונה כבשה מחדש את המקום הראשון בתום המחזור ה-17 בליגה הלאומית עם 0:3 קליל על הפועל ניר רמת השרון. במשחק נוסף נפרדו ב-1:1 הפועל רמת גן ומכבי הרצליה, המפגש בין איחוד בני שפרעם להפועל עפולה נדחה בשל תנאי מזג האוויר במגרש בעכו.

עירוני קרית שמונה – הפועל ניר רמת השרון 0:3

את הפסדה הראשון לאחר הירידה מליגת העל רשמה עירוני קרית שמונה בתוספת הזמן ברמת השרון במחזור השני, אבל היום היא השיבה לה עם 0:3 מוחץ באצטדיון בנתניה, בזכותו שבה למקום הראשון בטבלה. אלפרדו סטיבנס הפנמי הקפיץ פעמיים מול עידו שרון והעלה את מאזנו לתשעה שערים העונה בליגה הלאומית, בין לבין המחליף יאיר מרדכי הבקיע בעצמו ולאחר מכן בישל לחלוץ את השני שלו. בן רייכרט, שחזר היום להרכב רמת השרון אחרי שריצה עונש הרחקה, ניצל מכרטיס אדום כאשר התעמת עם אמימי בדקה ה-30, לטענתו היה נראה שרייכרט נגח בו, אבל כך או אחרת רמת השרון לא הצליחה לנצל את המומנטום מה-0:7 על עפולה בגביע בשבוע שעבר וספגה הפסד רביעי בששת המחזורים האחרונים.

דקה 7: בן דוד שגה ואמבומבו היה צריך להבקיע, אבל לא הצליח להכניע את צור באחד על אחד.

דקה 30: רייכרט רק חזר מהרחקה, אבל בקרית שמונה טענו שהגיע לו כרטיס אדום נוסף על נגיחה באמימי, שבעצמו קיבל כרטיס צהוב מכיוון שרייכרט צנח אל הדשא ותפס את הראש.

דקה 45+1: גול! אלפרדו סטיבנס ניצל בלבול בין שני הבלמים כדי לשלוח רגל ארוכה ולהקפיץ מעל השוער. 0:1 לקרית שמונה.

דקה 51: אוניקאצ'י הטעה את בן דוד וסידר לעצמו מצב הבקעה, הבעיטה שלו נבלמה לקרן ברגע האחרון.

דקה 70: אבו רומי השלים דאבל פס נהדר עם מרדכי, גלש לכדור הרוחב שקיבל ורחבת החמש החמיץ.

דקה 74: גול! הפעם מרדכי לא מסר, אלא חדר לרחבה באין מפריע ובעט בחופשיות לפינה הרחוקה ופנימה.

דקה 77: גול! מרדכי המחליף הוסיף למאזנו בישול אדיר, הפעם סטיבנס שנותר לבד מול שרון ושוב הקפיץ מעליו.

אלפרדו סטיבנס עם אסף צור, שחקני עירוני קרית שמונה
הגיע לתשעה שערים העונה. סטיבנס | קובי אליהו

הפועל רמת גן – מכבי הרצליה 1:1

האורדונים הצליחו לעלות ליתרון יקר, אבל שמרו עליו למשך שתי דקות בלבד ויסתפקו בנקודה יקרה שהגדילה את המרחק מהקו האדום לשלוש נקודות. גידי קאניוק כבש בפנדל בדקה ה-38, אבל מכבי הרצליה שהאטה את הקצב חזרה למשחק עם שער הבכורה של דור ג'אן בדקה ה-40 – שהספיק לה כאמור לנקודה בלבד, אבל לא עצר רצף שעלה לשישה משחקים ללא ניצחון אחרי שהיא גם הודחה מהגביע במפתיע מול צעירי כפר קנא מליגה א'. גם בסיבוב הראשון נפרוד השתיים ב-1:1.

דקה 38: גול! 0:1 להפועל רמת גן. העבירה על שגיא דרור בוצעה מחוץ לרחבה ככל הנראה, אך פנדל נפסק לזכות הפועל רמת גן והיה זה גידי קאניוק שכבש.

דקה 40: גול! שוויון בזק של מכבי הרצליה, דור ג'אן עם ביצוע אקרובטי אחרי הרמה של רבינוביץ' אחראי על ה-1:1 המהיר. שערו הראשון בקבוצה אליה הצטרף עם תחילת החלון, עד כה רק עלה מהספסל בגביע המדינה.

דקה 61: הוד מסיקה תפס מאחור, ספג כרטיס צהוב שני ואדום וסיים את המשחק מוקדם מהמתוכנן.

איחוד בני שפרעם – הפועל עפולה (המשחק נדחה)

זה היה אמור להיות מפגש בין שתי קבוצות שמסובכות עם 15 נקודות כל אחת, כשהמארחת מתחת לקו האדום ויריבתה ספגה שני שערים פחות ניצבת במקום ה-14 שמוביל למבחנים, אך הן ייפגשו רק בעתיד מכיוון שהשופט אביב אמדורסקי קבע ובצדק שמשטח הדשא באצטדיון עכו שלא מאפשר קיום משחק עקב הגשמים הרבים שירדו. זה היה אמור להיות משחקו הראשון של שלומי דורה על הקווים כמאמן שפרעם במקום פיראס מוגרבי, הפועל עפולה קיבלה עוד מספר ימי התאוששות מהשביעייה שספגה מרמת השרון בגביע.

תוצאות משחקי יום שישי:

עירוני טבריה – הפועל עכו 1:1 מ.ס. כפר קאסם – בני יהודה 0:1 מכבי יפו – הפועל נוף הגליל 2:3 הפועל כפר סבא – הפועל ראשון לציון 1:0 הפועל אום אל פאחם – סקציה נס ציונה 2:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי