מוליכה חדשה לליגה הלאומית: עירוני טבריה ניצחה 0:2 ברמת השרון

play
עונה יוצאת מן הכלל. חביבאללה | מאור אלקסלסי
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.1 07:28

חודדה ושחקניו עלו לפסגה לראשונה העונה, מקדימים בנקודה את קרית שמונה ובני יהודה. 2:2 בין עכו לאום אל פאחם, הפועל כפר סבא ניצחה 1:3 בעפולה ועצרה את הרצף השלילי

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון של בני יהודה על עירוני קרית שמונה ביום שישי, במשחק המרכזי של המחזור ה-18, עירוני טבריה הגיעה למשחק הערב (שני) בידיעה שאם היא תנצח, תעלה לראשונה העונה למקום הראשון בליגה הלאומית. היא ניצלה זאת עד תום עם 0:2 בגרונדמן וכעת היא מובילה על שתיהן בנקודה.

בתחתית, הפועל כפר סבא עצרה רצף של שמונה משחקים ללא ניצחון עם 1:3 בעפולה ואילו ב-2:2 מהנה נפרדו הפועל עכו והפועל אום אל פאחם.

הפועל ניר רמת השרון – עירוני טבריה 2:0

למרות שלוש תוצאות תיקו בארבעת המחזורים האחרונים, הניצחון באצטדיון גרונדמן העלה את עירוני טבריה למקום הראשון בטבלה. אלירן חודדה ושחקניו נהנו משני שערים עצמיים של שון עדרי ואיתמר גורי והשלימו סיבוב שלם ללא הפסד, מאז ה-4:1 לבני יהודה שאותה תארח במחזור הבא. רמת השרון סימנה את הפלייאוף העליון כמטרה, אבל אחרי הפסד שני ברציפות ירדה למקום השביעי.

דקה 12: גול! מסיקה הרים כדור חופשי מימין, עדרי בניסיון להקדים את עאבד כבש לשערו שלו. 0:1 לטבריה.

דקה 89: גול! טבריה סגרה סיפור. שעאבן ניסה לבשל למסורק, אבל גורי היה מי שנגע בכדור והכניס אותו לשערו שלו.

והיב חביבאללה שחקן עירוני טבריה חוגג שער
מנע הפסד של טבריה. והיב חביבאללה | מאור אלקסלסי

הפועל עכו – הפועל אום אל פאחם 2:2

עוד שתי קבוצות שרוצות להיות חלק מהפלייאוף העליון ולהימנע ממאבקי תחתית, אבל התיקו ביניהן מנע מהן להתקרב אל עבר המטרה. הפועל עכו נמלטה מהמקום האחרון והיא סופרת כבר שבעה משחקים רצופים ללא הפסד (שלושה ניצחונות וארבע תוצאות תיקו כולל היום), אבל לא הצליחה לחלוף על פני יריבתה הערב. היא הייתה קרובה לכך כאשר מורגן פרייר בהופעת הבכורה הבקיע צמד והשלים מהפך אחרי שער מהיר של גל לוי, אבל עוד בחצי הראשון סגס תאמבי קבע 2:2, תוצאה שלא השתנתה עד הסיום.

דקה 9: גול! גל לוי קיבל כדור עומק בין שני הבלמים ובאחד על אחד מול אבו חמדאן בעט לפינה הרחוקה. 0:1 לאום אל פאחם.

דקה 15: גול! עכו חזרה למשחק במהרה. אקוסה-במפה, פרץ מצד ימין, העביר רוחב ופרייר מקרוב השווה ל-1:1.

דקה 28: גול! המהפך הושלם. שוב התקפה שהחלה מצד ימין, הפעם אצל ניסמבאום שהוציא רוחב, ערבובייה ברחבה הסתיימה בשער השני של פרייר ושל עכו.

דקה 34: גול! הקצב המטורף בעכו נמשך והפעם זו אום אל פאחם שכובשת את השני שלה ומשווה. תאמבי סגס הבקיע בבעיטה חדה מכ-16 מטר.

הפועל עפולה – הפועל כפר סבא 3:1

זה אולי היה משחק ההזדמנות האחרונה של נועלת הטבלה ואיציק ברוך בסיום הערב חגג ניצחון ראשון מאז מונה למאמן הקבוצה, שעצרה רצף של שמונה מחזורים ללא ניצחון וצימקה את הפער מעפולה שבמקום ה-14 לשתי נקודות בלבד. בנג'מן קוקו, מוסטפא שייח' ורונן חנציס בבכורה אחרי שהגיע מיפו כבשו, אוהד ברזילי שערך בכורה מן העבר השני איזן זמנית בהופעתו הראשונה בקבוצה ולא הצליח למנוע מעפולה הפסד ביתי נוסף – מי שהייתה קבוצת בית יוצאת מן הכלל בעונה שעברה, נותרה עם ניצחון ביתי בודד העונה.

דקה 12: גול! נועלת הטבלה עלתה ליתרון. קוקו עלה גבוה מעל השוער ומכשלושה מטרים נגח את היתרון של כפר סבא.

דקה 30: גול! אוהד ברזילי נותר ללא כיסוי ברחבה, כדור שספק נבעט ספק נמסר אליו נעצר על ידו בקלות ומשם הדרך לרשת הייתה קצרה. שוויון בעפולה.

דקה 66: גול! כפר שבא שוב ביתרון. מוסטפא שייח' יוסף ביצע תנועה טובה לקצר ונגח לפינה הרחוקה אחרי קרן מימין.

דקה 78: גול! השלישי של כפר סבא. קוקו נותר לבד מול מלול ולא הצליח להבקיע, רונן חצניס בבכורה הבקיע מהכדור החוזר.

תוצאות משחקי יום שישי:

בני יהודה – עירוני קרית שמונה 0:1 הפועל רמת גן – מכבי יפו 1:0 הפועל נוף הגליל – איחוד בני שפרעם 0:5 הפועל ראשון לציון – מ.ס. כפר קאסם 2:0 סקציה נס ציונה – מכבי הרצליה 1:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי