שוב בפסגת הלאומית: עירוני קרית שמונה הביסה 0:5 את מכבי יפו

play
שחקן עירוני קרית שמונה עאיד חבשי | מאור אלקסלסי
הגרלת שמינית גמר גביע המדינה בכדורגל 2023/24 07:45

דגו (26), שרצקי (51), אבו רומי (56), מרדכי (75) ואוניקאצ'י (81) כבשו עבור ברדה. 2:2 דרמטי בין רמה"ש לעכו, הרצליה ניצחה 1:2 את ראשון לציון

(גודל טקסט)

המחזור ה-22 בליגה הלאומית המשיך הערב (שני) עם חזרתה של עירוני קרית שמונה לפסגת הטבלה אחרי 0:5 ענק על מכבי יפו. רמת השרון חילצה 2:2 דרמטי בעשרה שחקנים מול הפועל עכו. מכבי הרצליה עם ניצחון שני ברציפות גברה 1:2 על הפועל ראשון לציון.

מכבי יפו – עירוני קרית שמונה 5:0

המארחת רצתה לרשום ניצחון ראשון העונה מול 3 מוליכות הטבלה בליגה הלאומית, אבל גם הפעם הדברים לא עבדו עבור יפו שתישאר במקום הרביעי עם חזרתה של קרית שמונה לפסגת הטבלה על חשבון בני יהודה עם תוצאה ענקית עבורה. דוד דגו כבש את הראשון עבור שי ברדה בדקה ה-26, אריאל שרצקי המשיך בכושר הנפלא בדקה ה-51 עם השני, נעם כהן סידר למוחמד אבו רומי את השער השלישי, יאיר מדרכי כבש בנגיחה את הרביעי בדקה ה-75 ופטר אוניקאצ'י חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-81 בדרך למקום הראשון.

דקה 26: גול! 0:1 לקרית שמונה! מסירת רוחב מצד ימין הגיעה לדוד דגו שבעט עם החלק החיצוני לפינה הרחוקה של אלמוג מלול.

דקה 51: גול! 0:2 לקרית שמונה! הרמה של דגו הגיעה לצד שמאל של רחבת יפו, בלאגן בהגנת המארחת סידרה לאריאל שרצקי בעיטה שטוחה לפינה ואת הכפלת היתרון, אולי בדרך לפסגת הטבלה.

דקה 56: גול! 0:3 לקרית שמונה! פעולה יפה של נעם כהן שהרים מתוך הרחבה ומצא את הראש של מוחמד אבו רומי שנגח מקרוב את השלישי של מוליכת הטבלה החדשה-ישנה.

דקה 75: גול! 0:4 לקרית שמונה! יאיר מרדכי הקדים את מלול בכדור הגובה ונגח לרשת של יפו את הרביעי.

דקה 81: גול! 0:5 לקרית שמונה! פטר אוניקאצ'י הוסיף את החמישי של הכחולים שכבר חוגגים את החזרה למקום הראשון בטבלה.

מוחמד אבו רומי, עירוני קרית שמונה
מוחמד אבו רומי, עירוני קרית שמונה | מאור אלקסלסי

הפועל ניר רמת השרון – הפועל עכו 2:2

הששית בטבלה השיגה ניצחון ראשון ב-2024 בזכות שלוש ההרחקות של נס ציונה, אך הפעם נקלעה בעצמה לבעיית מורחקים כשבדקה ה-14 ריצ'רד קולה שלח מרפק לפניו של שחקן עכו והשאיר את רמת השרון ב-10 שחקנים. לאורחת לקח זמן לעלות ליתרון, אבל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה נתנאל חגאני חגג את השער היקר של עכו. שלוש דקות לתוך המחצית השנייה, המחליף אברהם רדה כבש את השוויון, אבל טעות קשה של טמיר סטולר בדקה ה-76 סידרה לאמיר ריאן את ה-1:2 של האורחת שכבר חגגה את 3 הנקודות, אבל ניב לבנת (90+5) השווה שוב עמוק בתוספת הזמן והשאיר נקודה ביתית קריטית.

דקה 14: רמת השרון נותרה ב-10 שחקנים! ריצ'רד קולה שלח מרפק לשחקן של עכו וראה כרטיס אדום ישיר.

דקה 45+1: גול! 0:1 לעכו! נתנאל חגאני העלה את האורחת ליתרון רגע לפני הירידה למחצית.

דקה 48: גול! רמת השרון השוותה ל-1:1! הדיפה לא מספיק טובה של ראזי אבו חמדאן הגיעה לאברהם רדה שכבש את השוויון.

דקה 76: גול! 1:2 לעכו! רגע קשה עבור טמיר סטולר שפספס לגמרי את הכדור בניסיון ההרחקה, אמיר ריאן ניצל זאת ובעט מול הרשת החשופה את השני של עכו.

דקה 90+5: גול! רמת השרון השוותה ל-2:2! בהתקפה האחרונה של המשחק, ניב לבנת דחק מקרוב את השוויון הדרמטי של המארחת שהצליחה לשרוד בעשרה שחקנים.

הפועל ראשון לציון – מכבי הרצליה 2:1

הניצחון הגדול על בני יהודה – הראשון שלה אחרי שמונה מחזורים – החזיר את מכבי הרצליה למאבק על הפלייאוף העליון, והערב בעיר היין היא המשיכה להבריק עם ניצחון שני ברציפות, הפעם על ראשון לציון בדרך למקום השמיני המוביל לפלייאוף העליון. רן ואתורי קבע יתרון עבור הרצליה בדקה ה-25 ודור ג'אן הכפיל בדקה ה-53 בדקות טובות של הלבנים. אמיר אלטורי הספיק לצמק כעבור 7 דקות, אך זה לא הספיק לכתומים עם הפסד רביעי ב-5 המחזורים האחרונים.

דקה 25: גול! 0:1 להרצליה! כדור קרן של האורחת ננגח אחורה אל הראש של רן ואתורי שמקרוב קבע יתרון.

דקה 53: גול! 0:2 להרצליה! עם פתיחת המחצית השנייה, דור ג'אן הכפיל את היתרון של האורחת.

דקה 60: גול! ראשון לציון צימקה ל-2:1! אמיר אלטורי כבש עבור המארחת והחזיר אותה לתמונת המשחק.

משחקי יום שישי:

בני יהודה – סקציה נס ציונה 1:2 הפועל נוף הגליל – עירוני טבריה 1:1 הפועל עפולה – הפועל אום אל פאחם 1:1 הפועל רמת גן – הפועל כפר סבא 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי