בני יהודה הושפלה 5:0 על ידי הפועל רמת גן, 0:3 ליפו על הרצליה

play
יחזרו להתרכז בליגה. שחקני בני יהודה מאוכזבים | קובי אליהו
ואז הגיע ערן. צפו: זהבי כבש צמד כמחליף, מכבי תל אביב גברה 1:3 על יפו 04:55

החלוץ ספג כרטיס אדום כבר בדקה ה-22, נחמיאס (27), מזרחי (45 ו-71), דרור (64) ואולאוולה (84) רמסו ומנעו מהכתומים להיצמד לקרית שמונה בפסגה. החבורה של מרטן במקום השלישי, הפסד לטסלפפה בבכורה המחודשת בלאומית

(גודל טקסט)

אחרי תוצאות התיקו של עירוני קרית שמונה ועירוני טבריה ביום שישי, הערב (שני) הגיעה הדרמה הגדולה של המחזור ה-25, כאשר בני יהודה הושפלה בבלומפילד 5:0 בידי הפועל רמת גן ופספסה הזדמנות להיצמד למוליכה עירוני קרית שמונה. לעומת זאת, מכבי יפו ניצחה 0:3 את מכבי הרצליה וטיפסה למקום השלישי, מרחק שתי נקודות בלבד מבני יהודה. בתחתית, עופר טסלפפה חזר לאמן בליגת המשנה ונכנע עם הפועל ראשון לציון 1:0 להפועל ניר רמת השרון.

בני יהודה – הפועל רמת גן 5:0

התיקו המאופס השני ברציפות של קרית שמונה העניק לבני יהודה אפשרות להיצמד אליה בפסגה, אבל היא שוב בעטה בדלי ובגדול כאשר משחק שלישי ברציפות נותרה בעשרה שחקנים כבר במחצית הראשונה והפעם התפרקה בצורה מבישה. אם במחזור הקודם הכרטיס האדום המוקדם שספג אבובקאר בארי לא הוביל להפסד מביך, הפעם היה זה אלירן עטר שבדקה ה-22 ספג כרטיס צהוב שני ואדום ומרגע זה ואילך הכתומים פשוט נותרו ללא מענה להתקפות המהירות של האורדונים, שעצרו רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון עם 0:5 מהדהד שהרחיק אותם מהתחתית הבוערת. זהו גם ניצחון ראשון של הפועל רמת גן על בני יהודה בליגה מאז מרץ 2010 – אז אלירן עטר רק צימק במסגרת ליגת העל, הפעם הורחק והקבוצה הושפלה.

דקה 22: כרטיס אדום לאלירן עטר! חלוץ בני יהודה ירד לגלישה מסוכנת וספג כרטיס צהוב שני בשלב מאוד מוקדם, הכתומים נשארו בעשרה שחקנים. הצהוב הראשון היה גבולי, השני היה על סף אדום ישיר.

דקה 27: גול! 0:1 להפועל רמת גן. נחמיאס חדר לרחבה מצד שמאל, בעט לפינה הרחוקה של שאבי וחגג שער מול האקסית.

דקה 45: גול! יניב מזרחי בעט מהמקום כדור אדיר שטס לקורה ופנימה, האורדונים ביתרון כפול בבלומפילד. איזה ביצוע.

דקה 64: גול! בני יהודה מתפרקת. קאניוק הרים משמאל, שלושה שחקנים עמדו לבד והיה זה שגיא דרור קבע 0:3 להפועל רמת גן.

דקה 71: גול! החגיגה של הפועל רמת גן נמשכת. דרור העביר רוחב, מזרחי רק נגע בכדור כמעט מקו השער כדי להשלים צמד ולחגוג 0:4 ענק.

דקה 84: גול! רמת השרון ביתרון 0:5 מדהים! ישראלי לא הצליח להרחיק כדור שהרים חסון ומקרוב היה זה אולאוולה שהפציץ פנימה.

עופר טסלפפה, מאמן הפועל ראשון לציון
שב לליגה הלאומית. טסלפפה | דני מרון

מכבי הרצליה – מכבי יפו 3:0

קבוצת החוץ הטובה בליגה לא רק ניצלה את ההזדמנות להתקרב למוליכה עירוני קרית שמונה, אלא גם את התבוסה המשפילה שספגה בני יהודה שממנה היא כעת במרחק שתי נקודות בלבד. החבורה של דויד מרטן ניצחה את מכבי הרצליה כבר בשישה משבעת המפגשים האחרונים והפעם עשתה זאת בקלות, הודות למתן בית יעקב, גיל יצחק שהגיע ל-15 שערים העונה ורונן פרץ בביצוע מרהיב שבוודאי יתמודד על שער העונה בלאומית. המארחת קיוותה לשוב לשמינייה הראשונה, אבל לא זכתה לשערים מדור ג'אן שלא כבש משחק שני ברציפות.

דקה 13: גול! 0:1 למכבי יפו. מגבו הרים משמאל היישר לראשו של בית יעקב, שמקרוב הכניע את אמסלם.

דקה 28: גול! השני של יפו, הראשון במשחק של גיל יצחק – מלך שערי הלאומית נגח מרחבת החמש את שערו ה-15 העונה.

דקה 78: גול! שער מרהיב של רונן פרץ, שהקפיץ מעל השומר וכשהכדור עוד באוויר הניף את הרגל ובעט לחיבורים.

הפועל ניר רמת השרון – הפועל ראשון לציון 0:1

הבכורה המחודשת של עופר טסלפפה בראשון לציון הסתיימה עם שלושה שערים פסולים מול נוף הגליל והדחה מהגביע, וגם במשחק החזרה שלו ללאומית הוא לא הצליח לקחת נקודות ונכנעה 1:0 משער של שון עדרי, שהותיר אותה ביתרון שלוש נקודות מהמקום ה-14 שמוביל למשחקי המבחן. באשר למארחת מרמת השרון, היא בזכות הניצחון שבה למקום השישי.

דקה 23: גול! כדור ארוך אל עבר שון עדרי הגיע ליעדו, המגן השמאלי עצר על החזה וגלגל פנימה. 0:1 לרמת השרון.

שון עדרי, שחקן הפועל ניר רמת השרון
עדרי פרץ, עצר על החזה וכבש | דני מרון

תוצאות משחקי יום שישי:

עירוני קרית שמונה – מ.ס. כפר קאסם 0:0 עירוני טבריה – הפועל כפר סבא 1:1 סקציה נס ציונה – הפועל נוף הגליל 1:1 הפועל אום אל פאחם – איחוד בני שפרעם 1:3 הפועל עכו – הפועל עפולה 0:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי