אחרי הנפת דגל פלסטין: זה העונש שספגה הפועל אום אל פאחם

play
דגל פלסטין ביציע | מאור אלקסלסי
צפו: 'יתושי' בישל, מכבי חיפה ניצחה 0:2 את הפועל אום אל פאחם בגביע 03:02

לאחר אירועי משחק גביע המדינה נגד מכבי חיפה שבו גם הודלקו אבוקות ורימוני עשן, חפצים הושלכו לדשא ואוהדים פרצו למגרש, הקבוצה מהלאומית הגיעה לפשרה עם בית הדין

(גודל טקסט)

הפועל אום אל פאחם נקנסה ב-25 אלף שקלים ובהפחתת נקודה על תנאי, זאת בעקבות אירועי משחק גביע המדינה נגד מכבי חיפה – שכללו גם הנפת דגל פלסטין ביציע על ידי אחד מאוהדיה.

העונש שנגזר על הפועל אום אל פאחם הושג כחלק מפשרה בין הצדדים, שהתקבלה על ידי הדיין עו"ד ישראל שמעוני היום בבית הדין.

הפועל אום אל פאחם עמדה לדין בשלושה סעיפי אישום – התנהגות בלתי הולמת של קהל אוהדים, התפרעות אוהדים והתפרצות לשדה המשחק.

כך נכתב בדו"ח המשקיף: "בדקה ה-1 למשחק נורו זיקוקים לאוויר מיציע מזרחי שהיה מאוכלס באוהדי אום אל פאחם. בדקה ה-2 למשחק הודלקו אבוקות ביציע מזרחי שהיה מאוכלס באוהדי אום אל פאחם. בדקה ה-4 למשחק נזרק רימון עשן לכר הדשא מיציע מזרחי שהיה מאוכלס באוהדי אום אל פאחם, עקב כך נעצר המשחק עד פינוי רימון העשן ע"י חבלן. בדקה ה-5 למשחק הונף דגל פלסטין ודגל נוסף עם כיתוב (שלא זיהיתי מה זה) ביציע מזרחי שמאוכלס ע"י אוהדי אום אל פאחם לאחר שהערתי את תשומת ליבו של מנהל האבטחה שלח לשם מאבטחים והחרים את הדגל. בסיום המשחק לאחר ששופטי המשחק ירדו מכר הדשא והשחקנים מודים לקהל פרצו עשרות אוהדים מיציע מזרחי שאוכלס באוהדי אום אל פאחם לכר הדשא, השתוללו וניסו להגיע לשחקני מכבי חיפה".

אבוקות ביציע של אוהדי הפועל אום אל פאחם
| מאור אלקסלסי

* אבי יחיאל, מנכ"ל הפועל פתח תקוה, הורחק ממשחק אחד בעקבות דבריו לשופט במהלך הדרבי בשבת האחרונה. יחיאל הורשע בגין התנהגות בלתי הולמת ואמר: "פעם ראשונה שאני פה, אני מתנצל על האירוע. כן הבעתי מחאה ותסכול, לא קיללתי. התלוננתי ובאמת אמרתי שזה בסדר שהוא ירחיק אותי. זו לא דרך המועדון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי