עירוני טבריה להתאחדות ולמנהלת: "מאמינים שלא ישתמשו בפוליגרף"

play
שחקני עירוני טבריה חוגגים | מאור אלקסלסי
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 15.5 05:04

המדורגת שנייה בליגה הלאומית פנתה לבכירי הענף לקראת 180 הדקות האחרונות של העונה: "מאמינים שאין שחר לשמועות וכי המשחקים שנותרו יהיו ספורטיביים והוגנים"

(גודל טקסט)

180 דקות לסיום העונה בליגה הלאומית, הדרמה, כמעט כמדי שנה, בשיאה. עירוני קרית שמונה רחוקה מניצחון לחזרה לליגת העל תוך עונה אחת, אבל המאבק על הכרטיס השני לליגה הבכירה בעיצומו והכל פתוח, כי עירוני טבריה ובני יהודה עם 66 נקודות כל אחת, כשלצפוניים יתרון קל בזכות מאזן שערים טוב יותר – הבדל של 4+ בלבד. בתחתית יש את בני שפרעם שתסיים במקום האחרון כפי שידוע מזמן, אך כמעט כל קבוצות הפלייאוף התחתון עדיין בסכנה ונאבקות כדי להבטיח את הישארותן.

בשל כך, עירוני טבריה שרק ביום שישי האחרון עקפה בשנית את בני יהודה ותפסה את המקום השני, פנתה במכתב רשמי לראשי ההתאחדות לכדורגל ומנהלת הליגות כדי לחדד את "הצורך בקיום ערכים ספורטיביים והוגנים בשני המחזורים שנותרו".

שחקני עירוני טבריה חוגגים
מהפך במאבק על העלייה. טבריה חוגגת | מאור אלקסלסי

עוד נכתב בהודעת עירוני טבריה שנמסרה גם ליושבי הראש: "בימים האחרונים מסתובבות שמועות סביב המשחקים שנותרו עד סוף העונה, בעיקר לגבי המשחקים בין קבוצות שאיבדו עניין לבין הקבוצות שמתמודדות על העלייה.

"אנו מאמינים שאין שחר לשמועות וכי המשחקים שנותרו יהיו ספורטיביים והוגנים ושלא ידרשו לעשות שימוש בחוק הפוליגרף, שהוחל השנה. אנו מקווים שכפי שהליגה התנהלה עד היום באופן ספורטיבי והגון, כך זה יימשך עד לסוף העונה".

עוד באותו נושא: ליגה לאומית, עירוני טבריה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי