1:2 דרמטי לכפר סבא על יפו, 0:3 מוחץ לרמה"ש באום אל פאחם

פישלר (90+1) כיפר על שגיאה שלו עם שער יקר והגדיל את רצף המשחקים של האורחת ללא ניצחון ל-13, הקבוצה של הוכנבוים חגגה ניצחון ראשון העונה באצטדיון השלום. 2:2 בין מכבי הרצליה להפועל עפולה

(גודל טקסט)

רק שתי קבוצות עם שש נקודות מלאות יש בליגה הלאומית (הפועל כפר שלם והפועל רמת גן) והדבר בכל מקרה לא יכול היה להשתנות גם הערב (שני) אחרי שלושת המשחקים שהשלימו את המחזור השני ובהם רשמו ניצחונות בכורה הפועל כפר סבא והפועל רמת השרון ואילו תיקו נרשם בין מכבי הרצליה להפועל עפולה.

הפועל כפר סבא – מכבי יפו 1:2

הפועל כפר סבא ביצעה מהפכה גדולה הקיץ אחרי שבקושי שרדה בליגה הלאומית. זה בהחלט היה ניכר במשחקי גביע הטוטו, כי כפר סבא לא ניצחה אף משחק ולאחר מכן הפסידה 2:0 להפועל רמת גן במחזור הפתיחה. היום, בבית מול מכבי יפו, היא לקחה נקודות ראשונות לעונה. היא עלתה ליתרון מיד עם פתיחת המחצית השנייה הודות לגל לוי, אבל שתי דקות אחר כך, בדקה ה-48, מיקו ממן נגח את השוויון. אופק פישלר, ששגה בשער השוויון, כיפר דקה בתוך תוספת הזמן כשקבע 1:2 לכפר סבא בסיום. מכבי יפו הגדילה את רצף המשחקים שהחל כבר בעונה שעברה ל-13 ושוב איבדה נקודות בתוספת הזמן, אחרי שבמחזור הפתיחה נפרדה ב-1:1 עם מכבי הרצליה משער בדקה ה-90.

דקה 46: גול! פחות מדקה במחצית השנייה, לוי קיבל כדור על סף הרחבה, השתחרר מהשמירה ובעט לפינה הרחוקה של דלויה.

דקה 48: גול! תגובה מדהימה של יפו. מיה הרים מימין, ממן ניתר מעל פישלר ונגח את השוויון. 1:1.

דקה 90+1: גול! פישלר כיפר על הטעות שלו עם שער ניצחון בתוספת הזמן. דלויה יצא לכדור קרן ופספס, פישלר מקרוב בעט פנימה.

רונן פרץ, שחקן מכבי יפו
מכבי יפו תעשה סוף לרצף? רונן פרץ | אודי ציטיאט

הפועל אום אל פאחם – הפועל ניר רמת השרון 3:0

שתיים ממפסידות מחזור הפתיחה חיפשו נקודות בכורה העונה, ומי שעשתה זו ובגדול היא רמת השרון שניצחה לראשונה בתולדותיה את הפועל אום אל פאחם בליגה הלאומית, אחרי ארבע הפסדים ושבע תוצאות תיקו. אמיר עגייב פתח לראשונה בהרכב של אלעד בראון, אבל ג'יי לבנה, דובב גבאי ואורי עזו היו אלו שחגגו והקבוצה של ירון הוכנבוים ניצחה 0:3 משכנע וגם נראתה הרבה יותר טוב בחלק האחורי עם דודי תירם שחזר לשורותיה אחרי שבועות ספורים בהפועל חדרה.

דקה 38: גול! האורחת ביתרון. ג'יי לבנה קיבל כדור חוזר ובעט כדור חזק ומדויק מחוץ לרחבה, שנעצר רק ברשת.

דקה 45: גול! עם תחילת תוספת הזמן קיבלה רמת השרון כדור קרן, איתו אום אל פאחם לא הסתדרה וגבאי דחק מקרוב וקבע 0:2 לפני המחצית.

דקה 64: גול! עזו המושאל ממכבי תל אביב דהר כמעט מגרש שלם וסיים מבצע אישי עם כדור חזק פנימה.

מכבי הרצליה – הפועל עפולה 2:2

הפועל עפולה ניצלה בעונה שעברה מירידה בזכות רצף ניצחונות נטסטי בפלייאוף התחתון והיום היא שיחקה לראשונה בליגה – במחזור הראשון המפגש שלה עם הפועל עכו נדחה – והצליחה לחלץ נקודה בגרונדמן. עפולה אמנם עלתה ליתרון משער של ריצ'רד קולה אמבומבו שהגיע מרמת השרון הקיץ, אבל דייגו ניקולאייסבקי (40) וברק לביא (42) השלימו מהפך תוך שתי דקות. הרצליה, שהחלה את העונה עם 1:1 דרמטי מול מכבי יפו, משחק בו הצילה נקודה בדקה ה-90, הפעם ספגה לקראת הסיום מרגלי המחליף אחמד חלאילה והשתיים נפרדו בחלוקת נקודות, לא לפני שרן ואתורי הורחק בתוספת הזמן והותיר את מכבי הרצליה בחסרון מספרי לזמן קצר.

דקה 27: גול! 0:1 לעפולה. הגנת הרצליה הסתבכה בהרחקת כדור פשוט שהוגבה לרחבה, קולה ניצל זאת כדי להכניע את גינזבורג מקרוב.

דקה 40: גול! שער מרהיב של ניקולאייסבקי, שמכ-18 מעט ירה כדור עוצמתי לחיבורים וקבע 1:1.

דקה 42: גול! מהפך בזק של מכבי הרצליה. הקפטן לביא נותר ללא כיסוי ברחבה בכדור קרן ונגח את ה-1:2.

דקה 82: גול! חלאילה המחליף נשאר לבד ברחבה, התמקם מצוין וגלגל פנימה כדור רוחב מימין.

דקה 90+4: כרטיס אדום. ואתורי גלש מאוחר, ספג כרטיס צהוב שני ואדום, הרצליה ב-10 שחקנים.

תוצאות משחקי יום חמישי:

הפועל תל אביב – הפועל פתח תקוה 2:2 הפועל עכו – בני יהודה 3:1 הפועל נוף הגליל – הפועל רמת גן 2:1 הפועל כפר שלם – הפועל רעננה 1:3 מ.ס. כפר קאסם – הפועל ראשון לציון 1:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי