"סכנין מייצגת חשובה של המגזר הערבי", שביט: "הישג בלתי רגיל"

שחקני בני סכנין חוגגים | מאור אלקסלסי

אחרי ההעפלה לליגת העל, יו"ר המנהלת ארז כלפון בירך. יו"ר ההתאחדות, אורן חסון: "חזרה למקומה הטבעי". המאמן: "אין בעולם מאושר כמוני". אבו יונס: "השחקנים משחקים בשביל שביט"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

אחרי שנה בלבד אחרי שירדה לליגה הלאומית, בני סכנין שבה הערב (שני) רשמית לליגת העל אחרי 0:0 מול הפועל קטמון. השחקנים חגגו לאחר המשחק את סיום העונה פנטסטי שלהם, ובאמת אפשר להגיד שהם חזרו משום מקום עד לעלייה, שכן עד אמצע העונה ויותר הם כלל לא היו באיזור המקום השני.

המאמן אלדד שביט אמר לאחר ההישג: "אין בכל העולם מאושר כמוני. אני חשוב שעשינו הישג בלתי רגיל. אני אהיה עוד יותר מאושר כשאני אתחיל לעכל סופית שאנחנו בליגת העל. עשינו את זה כמו גדולים. שאפו לשחקנים, להנהלה ולצוות".

הבעלים, מוחמד אבו יונס: "האמנתי שאנחנו יכולים להעפיל. לא הייתי נמצא בכדורגל אם לא הייתי מאמין. אלדד שביט מאמן מצוין, הוא חיבק את כולם ונתן את השקט והביטחון העצמי לשחקנים. כולם אוהבים אותו ומשחקים בשבילו. כולם שמחים על המגרש וזה מה שהביא את ההצלחה".

אלדד שביט | מאור אלקסלסי

יו"ר ההתאחדות, אורן חסון, מיהר לברך ואמר: "ברכות לבני סכנין על חזרתה למקומה הטבעי בליגת העל. הכדורגל הישראלי ייהנה שוב ביציעים ועל כר הדשא מהמגוון הנפלא שמרכיב את החברה הישראלית. סכנין, חברה קבועה בליגת העל, השכילה להתאושש מירידה כואבת ובזכות חזרת המשחקים עלתה באופן הספורטיבי ביותר לליגה הבכירה".

יו"ר המנהלת, ארז כלפון, בירך אף הוא: "סכנין משמשת גאווה ומייצגת חשובה של המגזר הערבי בישראל. זו הזדמנות נהדרת לברך גם את מכבי פתח תקווה וגם את בני סכנין על נחישות, רצון והתמדה ושיתוף מוגבר של שחקני בית צעירים ישראלים. בהצלחה לשני המועדונים בעונה הבאה".

אורן חסון
אורן חסון | באדיבות ההתאחדות לכדורגל
עוד באותו נושא: אלדד שביט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי