חגיגות בסכנין: שביט צפוי להמשיך, מאמץ להשאיר את חלאיילה

שחקני ואוהדי בני סכנין חוגגים בדוחא | מאור אלקסלסי

שמחה גדולה במועדון בעקבות העלייה לליגת העל, דוכי: "אולי היינו צריכים לרדת כדי ללמוד מטעויות". ראשי המועדון יזמנו את המאמן כדי לסכם על עונה נוספת, ניסיון לשמור את החלוץ המבוקש

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

ימים נפלאים עוברים על בני סכנין. הקבוצה אמנם לא ניצחה אתמול (שני) וסיימה ב-0:0 מול הפועל קטמון, אך חגגה עלייה לליגת העל שנה בלבד אחרי שירדה ממנה. המסע היה סופר קסום, שכן הקבוצה כלל לא הייתה בתמונת ההעפלה עד לא מזמן ואף אחד לא יכל לדמיין את זה – אך אלדד שביט וחניכיו הוכיחו אחרת.

האוהדים אמנם לא הגיעו למשחק החוץ בירושלים, אך במועדון מתכוונים למצוא דרך לערוך כבר ביום חמישי (המשחק האחרון של העונה) חגיגות מסודרות בצל הקורונה. חברי הנהלה ומקורבים שהגיעו להתמודדות אתמול דיברו על הגורל שמשחק העלייה נערך באצטדיון טדי ואף שלחו מסר לבית"ר ירושלים: "אנחנו חוזרים".

גם על כר הדשא אחרי שריקת הסיום וגם בחדר ההלבשה אפשר היה לראות את החגיגות והשמחה הגדולה של אנשי המועדון אחרי הירידה המביכה בשנה הקודמת והעונה הלא פשוטה שהם עברו. מי שללא ספק רשום יותר מאחרים על העלייה הוא המאמן אלדד שביט, שהתחיל את העונה כעוזרו של ניסן יחזקאל, לאחר מכן הפך לעוזר מאמן שני של סולימאן אזברגה ולבסוף לקח את המושכות כמאמן ראשי כשהקבוצה דורגה במקום ה-12 בטבלה.

אלדד שביט | מאור אלקסלסי

במועדון סיפרו כי בשיחה הראשונה בין שביט לבין היו"ר מוחמד אבו יונס המאמן ביקש שקט ואפשרות לנהל, ואכן – הוא הצליח לחבר את הקבוצה. אחד המהלכים הבולטים שהוא עשה הייתה להחזיר לכר הדשא את הקשר הוותיק מהראן ראדי, שעד אותה תקופה בילה בעיקר ביציע.

"שביט עשה הרבה ניסים, אבל בעיקר ידע לחבר אליו את השחקנים וללכד אותם ביחד", אמרו בסכנין והוסיפו: "הוא בעיקר נתן הרבה ביטחון לשחקנים וגם שיפר את החבר'ה הצעירים, ובראשם אוסמה חלאיילה. אגב חלאיילה, כפי שפרסמנו החלוץ בן ה-22 מבוקש בקרב מספר מועדונים גדולים, אך כעת לאור העלייה ינסו במועדון לשמור על הנכס גם בליגת העל.

בימים הקרובים ייפגשו בהנהלה עם שביט בכדי לסכם עמו לעונה הבאה וגם לשמוע ממנו על רשימת השחקנים אותם ירצה בקבוצה. בשלב זה נראה כי רוב השלד יישאר, וכמו מספר קבוצות נוספות בליגת העל – במועדון מחכים שתיקבע זהות היורדת השנייה אחרי הפועל רעננה כדי לנסות למצוא שחקנים משתי הנושרות לליגה הלאומית.

שחקני בני סכנין חוגגים | מאור אלקסלסי

חאלד דוכי, מנכ"ל בני סכנין, היה מאושר אחרי ההעפלה ואמר לספורט1: "אני כל כך שמח ונרגש אני לא מרגיש כלום. אני חושב שעברנו עונה מיוחדת בה למדנו כל כך הרבה דברים ואולי אפילו היינו צריכים לרדת ולעלות כדי ללמוד את כל הטעויות".

דוכי גם התייחס לטעות העיקרית בשנים האחרונות ואמר: "אולי היינו מעט יהירים בעונה שעברה והעונה למדנו לתת שקט למועדון. למדנו שיש חשיבות לחדר הלבשה מלוכד, ובכלל, כולם מבינים שהמועדון בני סכנין הוא מועדון חשוב בכדורגל ישראלי, שמאמין בדו קיום ובשילוב בין יהודים וערבים. ככה זה יימשך גם בשנים הבאות".

אחד מכוכבי העונה, הבלם סארי פלאח, אמר אחרי המשחק: "זו הרגשה עילאית. חזרנו למקום שלנו. היה מתיש ומעייף. הרגע המיוחד של העונה הייתה חזרתו של שביט כמאמן ראשי. האמנו שאנחנו יכולים לעשות את זה, ושם דבר לא עצר אותנו – גם לא הקורונה".

שחקני בני סכנין חוגגים | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי