עימות בין גיא לאבי לוזון, שנזף בשחקנים: בושה איך שאתם נראים

אבי לוזון
אבי לוזון | אודי ציטיאט

לא שקט אצל העולה החדשה, שהובסה 3:0 על ידי הפועל ר"ג ורשמה הפסד שלישי ברציפות: "עם איך שאנחנו נראים לאחרונה, ב"ש יכולה לפרק אותנו בגמר הגביע". ינון אליהו חתם

(גודל טקסט)

עד לפני מספר שבועות מכבי פתח תקווה הייתה בשיאה, כאשר הקבוצה של גיא לוזון העפילה לגמר גביע המדינה והבטיחה את העפלתה לליגת העל, אלא שאמש, המלאבסים רשמו הפסד ליגה שלישי ברציפות כשגם היכולת הייתה ממש לא משכנעת.

אם זה לא מספיק, על פי שחקנים בקבוצה, בסיום המשחק נרשמו חילופי דברים בטונים גבוהים בין המאמן גיא לוזון ליו"ר אבי לוזון. "זו בושה איך שאתם נראים. אתם לא מסוגלים לנצח", הטיח האיש החזק במועדון בשחקנים בחדר ההלבשה לאחר ההתמודדות.

"עם איך שאנחנו נראים במשחקים האחרונים, הפועל באר שבע יכולה לפרק אותנו בגמר. משהו לא מתחבר", הודו שחקנים בקבוצה.

בינתיים, בפ"ת צירפו אתמול את שחקן הרכש הראשון שלהם לקראת עונת המשחקים הבאה, כשהחתימו את מגנה הימני של הפועל רמת גן בעונה האחרונה, ינון אליהו, שחתם באמצעות סוכנו אורן יחזקאל על חוזה לשנתיים.

המגן תומר לוי, שנפצע במשחק מול ביתר תל אביב בת ים בשבוע שעבר, סובל מפציעה בשריר הירך האחורי ולא ישחק במחזור הסיום מול כפר קאסם. בצוות הרפואי של מכבי פתח תקווה עושים מאמצים רבים להכשירו לגמר הגביע, כשההערכת מצב מחודשת תתקיים בשבוע הבא.

גיא לוזון
גיא לוזון | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי