"שביט ימשיך איתנו? אולי. עוד לא החלטנו מי יאמן בסכנין"

אלדד שביט
אלדד שביט | דני מרון

לאחר השלמת מסע החזרה לליגת העל, יו"ר המועדון מהמגזר אבו יונס סיפר בראיון ל-103FM: "אנחנו מכירים כבר את הליגה הראשונה. בשבת נסיים רשמית את העונה ונחשוב על המאמן לעונה הבאה"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין נמצאת ברקיע השביעי. הקבוצה מהמגזר השלימה אתמול (שני) את מסע החזרה המטורף שלה לליגת העל עם תיקו נגד הפועל קטמון באצטדיון טדי. לנוכח השמועות על המאמן לעונה הבאה, יו"ר המועדון מוחמד אבו יונס התראיין היום ב-103FM ושפך מעט אור על העונה הקרובה של קבוצתו בליגה הבכירה.

האזינו לראיון ב-103FM

השינוי שעברו: "כבר היינו במקום ה-12 והיינו קרובים יותר לירידה מעלייה. אבל הקבוצה התעשתה וסגרה פער של 13 נקודות ורק בגלל זה מגיע לה לעלות. נעשו כמה דברים בנוסף לעבודה של אלדד שביט. הוא אדם משכמו ומעלה. הוא צנוע מאוד. הוא הצליח ללכד את השחקנים סביבו והם שיחקו בשבילו. אנחנו כהנהלה נתנו שקט לצוות ולשחקנים. לא יצאנו מדעתנו כשהפסדנו לקבוצות תחתית. האמנו שהניצחונות יגיעו וזה קרה. מגיע שאפו לשחקנים, ההישג הזה הוא שלהם".

הכנות מיוחדות לעונה הבאה: "זה לא זר לנו. היינו בליגת העל במשך 12 שנים וכל זה לא חדש לנו. אנחנו מכירים את הליגה הזו. סיימנו גם מספר פעמים בפלייאוף העליון לפני קבוצות עם יותר תקציב משלנו. יש תקופות כאלה שעושים בהם טעויות בגלל הלחץ, ובסכנין יש הרבה לחץ".

מוחמד אבו יונס
מוחמד אבו יונס | ערן לוף

המאמן לעונה הבאה: "בכנות, עדיין לא חשבנו על מאמן חדש. יש לנו עוד משחק בקרוב והוא יסגור סופית את העונה הזו. בשבת נתחיל לחשוב על זהות המאמן וניקח את ההחלטה הנכונה. יכול להיות ששביט יהיה המאמן שלנו גם בעונה הבאה".

האצטדיון והקהל: "כבר עכשיו אנחנו פועלים כדי שדוחא יהיה מוכשר לליגת העל. הוא צריך כמה דברים קוסמטיים בלבד. קהל בעונה הבאה? בריאות הציבור חשובה לכולם. אי אפשר לדעת מה יקרה בעוד שבוע, שבועיים או חודש. גם ראש הממשלה לא יכול לדעת".

אלדד שביט | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי