שביט: "אם מישהו יכול להצליח יותר ממני בסכנין, בבקשה"

אלדד שביט | מאור אלקסלסי

אחרי שהחזיר את הקבוצה מהמגזר לליגת העל, המאמן התייחס לכך שהוא לא עשוי לא להמשיך בתפקידו בעונה הבאה: "המועדון רשאי לעשות איזה בחירות שהוא רוצה"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

אחרי שהחזיר את בני סכנין לליגת העל בתום עונה אחת בליגה הלאומית, המאמן אלדד שביט עלה היום (רביעי) לשידור בתכנית הספורט של 103FM והתייחס בין היתר גם לעתידו בקבוצה.

"מינוי מאמן בכיר? המועדון רשאי לעשות איזה בחירות שהוא רוצה. בשורה התחתונה, אי אפשר לעשות יותר טוב ממה שאני עשיתי. אם למועדון יש מחשבה שיש בחוץ מישהו טוב ממני שיכול לעשות את הדברים בצורה טובה יותר, בבקשה. זה עניין שלהם ולא שלי, אני אפילו לא מתעסק בזה", הבהיר שביט כשנשאל על כך שהוא ישוב לעמדת עוזר המאמן תחת מאמן בכיר.

על הריצה המטורפת של סכנין: "זה מה שיפה בענף הזה. אמנם זה לא פשוט רכבת ההרים הזו במהלך הקריירה, אבל אין ספק שיש סיפורים יפים עבור מי שמסתכל מהצד. הרבה שואלים אותי 'איך הצלחת ומה עשית', ואני מנסה לחשוב עם עצמי מה באמת היה הערך המוסף. בראש ובראשונה, מאוד האמנתי בסגל הקיים".

על כך שהוא כמעט פוטר במהלך העונה: "בשלב מסוים אמרו לי לא להגיע לאימונים וניסו להסתדר איתי כספית. בשורה התחתונה, הייתי קצת בצד וחידשתי את האנרגיות. מה היה? מינו את אזברגה והוא הגיע עם עוזר משלו, ואני נדחקתי לשוליים. בשלב מסוים הוא ביקש שאני לא אגיע, אז המועדון ניסה להסתדר איתי כספית. שם, בתוך הרגעים האלה, הייתי בבית והיה לי זמן לחשוב".

כמה משמעותית העלייה עבור סכנין: "המועדון הזה ניצל. אם הוא לא היה עולה ליגה, גם ברמה הכלכלית, זו קבוצה עם תקציב ענק. הרבה מעבר לעניין העלייה, המועדון הזה פשוט ניצל".

אלדד שביט
אלדד שביט | עדי אבישי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי