יחזקאל: "שיחקנו משחק רשמי אחד בחצי שנה, אך נגיע להפתיע"

ניסן יחזקאל. ניצחון דחוק
ניסן יחזקאל. ניצחון דחוק | צילום: ערן לוף

מאמן מרמורק דיבר לקראת המשחק המכריע על המקום האחרון בליגה הלאומית בעונה הבאה (ראשון ב-20:00): "לא מתכוונים לוותר". בעפולה מודאגים מהכושר הגופני ובונים על הניסיון של שחקני המפתח

קבוצות: הפועל עפולה
(גודל טקסט)

קבוצות הליגה הלאומית נמצאות בעיצומן של ההכנות לקראת העונה החדשה ומשחקי גביע הטוטו שיחלו כבר ביום חמישי הקרוב, אולם בעקבות מגיפת הקורונה רק הערב (ראשון ב-20:00) תינעל עונת 2019/20 באופן רשמי עם המשחק המכריע בין הפועל עפולה מליגת המשנה להפועל מרמורק מליגה א', כאשר המנצחת תזכה לשחק בליגה הלאומית בעונת 2020/21.

למרות שיגיעו כאנדרדוג מובהק, במרמורק קיימת אופטימיות גדולה ועל כך תעיד העובדה שראשי הקבוצה כבר החלו לתכנן את העונה הבאה והחתימו לא מעט שחקנים משמעותיים כמו השוער אבי איבגי, אקס מכבי פתח תקווה נאור פסר והחלוץ עידו אקסברד. שחקני הקבצה מרחובות יצאו הבוקר לבית מלון בכפר המכבייה ובסביבת המועדון קיימת התרגשות גדולה לקראת המשחק.

"לא שיחקנו כדורגל כמעט חודש שלם, למעשה מאז הניצחון על הפועל כאוכב, אך התכוננו למשחק בצורה הטובה ביותר שאפשר בהתאם למגבלות", הבהיר מאמן מרמורק ניסן יחזקאל. "שיחקנו משחק רשמי אחד במהלך חצי השנה האחרונה, אבל אנחנו לא מתכוונים לוותר ונגיע להפתיע את עפולה. יש התרגשות גדולה ואני מקווה שהשחקנים יעשו את העבודה ושנחגוג בסיום".

מנגד, בעפולה שומרים על דריכות כפי שעשו לקראת הקרב מול בני לוד, בו ניצחה הקבוצה הצפונית 1:3 והעפילה למשחק המכריע שכאמור ייערך הערב מול מרמורק. בשורות הקבוצה של שלומי דורה חוששים בעיקר מירידה בכושר הגופני של השחקנים, אך בטוחים כי הניסיון של שחקנים מול ערן לוי, דודו ביטון ונתנאל גולדמן יבוא לידי ביטוי וישאיר את הקבוצה לעונה נוספת בליגה הלאומית.

ערן לוי, עידן לייבה
ערן לוי, עידן לייבה | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי