Sport1 Banner

ניר ברקוביץ' צפוי לסיים את דרכו באחי נצרת

ניר ברקוביץ'
ניר ברקוביץ' | מאור אלקסלסי

כבר אחרי שני מחזורים, המאמן עלול לשלם את המחיר לאחר מחלוקות מול הנהלת הקבוצה, גם בשל אי שיתופו של אחמד עאבד. גורם בקבוצה: "יש קללות בכל הקבוצות, מדובר בכדורגל ולא ברפואה"

קבוצות: אחי נצרת
(גודל טקסט)

ניר ברקוביץ' עשוי להיות המאמן המפוטר הראשון לעונת 2020/21 בליגה הלאומית. מאמן אחי נצרת עלול לסיים את דרכו במועדון אחרי ה-0:0 מול הפועל איכסל הערב (חמישי), ובנצרת סיפרו כי כבר מספר שבועות ישנן מחלוקות בין המאמן לבין ראשי הקבוצה לגבי ההרכב עמו עלה ברקוביץ' בשבועות האחרונות, עוד במשחקי גביע הטוטו.

בין השאר זעמו ראשי הקבוצה על כך שהחלוץ אחמד עאבד לא פתח במשחק הערב ובמחצית המשחק השחקן עצמו אף התלבש ועלה ליציע. החלוץ טען כי הוא פצוע, אבל במועדון סיפרו כי רצה להשתתף במשחק ולכן נכלל בסגל.

מעבר לכך, מספר חברי הנהלת הקבוצה שנכחו במשחק קיללו את ברקוביץ' במשך 90 דקות. "ככה זה לא יכול להימשך וברקוביץ' ככל הנראה ישלם את המחיר", אמרו בנצרת.

גורם אחר בהנהלה טען לאחר מכן: "ניר ברקוביץ' יגיע לאימון ביום ראשון. אנחנו לא מרוצים מהתוצאות, אבל לא הודענו שום הודעה לברקוביץ' והחלטה בידו. לגבי הקללות? מדובר בכדורגל ולא ברפואה ויש קללות בכל הקבוצות".

עוד באותו נושא: ניר ברקוביץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי