ניצחון בכורה להפועל ירושלים, 3:3 משוגע בין עכו לנס ציונה

זיו אריה
זיו אריה | אודי ציטיאט

ליגה לאומית: הקבוצה מהבירה ניצחה לראשונה וגברה 0:2 על כפר שלם. היורדת הטרייה חזרה מפיגור של שני שערים בדקות הסיום. 0:2 לרמה"ש על הפועל פ"ת, איכסל ניצחה את ר"ג. אום אל פאחם נכנעה לת"א/בת-ים

(גודל טקסט)

המחזור השלישי בליגה הלאומית יצא לדרך הערב (חמישי) עם חמישה משחקים, כאשר במוקד הפועל ירושלים השיגה ניצחון בכורה וגברה 0:2 על הפועל כפר שלם. כמו כן, סקציה נס ציונה השיגה בתוספת הזמן 3:3 משוגע מול הפועל עכו. כמו כן, הפועל רמת השרון ניצחה 0:2 את הפועל פתח תקווה. בנוסף, בית"ר תל אביב/בת-ים ניצחה 1:3 את הפועל אום אל פאחם והפועל איכסל הפתיעה עם 0:1 על הפועל רמת גן.

כפר שלם – הפועל ירושלים 2:0

מזל טוב לחניכיו של זיו אריה, שאחרי שתי תוצאות תיקו השיגו ניצחון בכורה בליגה בעונת 2020/21. יוראי מליחי כבש את הראשון בדקה ה-21 כשדחק מקרוב לרשת, ובדקה ה-44 הקבוצה מהבירה פספסה הזדמנות להכפיל את היתרון כשעידן שמש החמיץ פנדל. עם זאת, השני הגיע שלוש דקות מאוחר יותר, בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, כשהפעם שמש בעט טוב מתוך הרחבה לרשת. עבור העולה החדשה, כפר שלם, היה זה משחק ראשון העונה בליגה בעקבות מכת הקורונה שתקפה אותה, והיא התחילה ברגל שמאל.

הפועל עכו – נס ציונה 3:3

הכתומים, היורדים הטריים מליגת העל, הגיעו אחרי שהובסו 3:0 להפועל רמת גן במחזור הקודם והיו בטוחים שהם בדרך להפסד נוסף גם הערב. הם היו בפיגור 3:1 עד הדקה ה-87, אך בדקה ה-90+6 השיגו שוויון דרמטי. חניכיו של אורי גוטמן נקלעו לפיגור כבר אחרי תשע דקות כשרן טוויטר בוולה נהדר כבש, אך נס ציונה הצליחה להשוות ל-1:1 משער של וואליד דרוויש. עכו חזרה ליתרון בדקה ה-57 כשרז טוויזר השלים צמד בפנדל ובדקה ה-83 יעקב סופר כבר קבע 1:3. בדקה ה-87 הכתומים צימקו כאמור בזכות שער יפהפה של עלי אל-עברה מחוץ לרחבה, ואז הגיעה השוויון המשוגע בדקה ה-90+6 מנגיחה של ליאל צ'אנה. עכו פספסה ניצחון ראשון העונה וכעת במאזנה שתי נקודות לאחר שלושה מחזורים. נס ציונה, מנגד, גם עדיין ללא ניצחון ועם מאזן זהה לזה של הצפוניים.

אורי גוטמן
אורי גוטמן | מאור אלקסלסי

הפועל איכסל – הפועל ר"ג 0:1

דווקא אחרי ה-0:3 הגדול על נס ציונה, האורדונים נכנעו ורשמו הפסד ראשון העונה. עבור איכסל, שרשמה ניצחון מפתיע, היה זו ניצחון ראשון העונה. ר"ג אמנם שלטה במשחק, אך העולה החדשה הייתה יותר מסוכנת והשיגה את היתרון שלה בדקה ה-66, כשטימור אביטן בעט כדור מדויק לרשת מקצה הרחבה.

הפועל אום אל פאחם – בית"ר ת"א/בת-ים 3:1

שתי הקבוצות הגיעו למפגש במומנטומים הפוכים לחלוטין, הקבוצה מהמגזר ניצחה את שני משחקי הליגה הראשונים שלה, בעוד החבורה של עמיר נוסבאום הפסידה את המשחק היחיד שלה עד הערב מול הפועל נוף הגליל. גם הפתיחה הייתה שייכת לאום אל פאחם עם גול מוקדם של אליאור סיידר בדקה השישית, אולם גייאגון פארפה המושאל ממכבי תל אביב, איזן תוך שתי דקות בלבד. מופלח שלאעטה השלים את המהפך בדקה ה-48 והבלם גיא קאופמן שהצטרף ממרמורק מליגה א', כבש את השלישי של בית"ר תל אביב/בת ים בדקה ה-69.

הפועל פתח תקוה – רמת השרון 2:0

הפועל פתח תקוה פתחה את העונה בצורה מעודדת יחסית עם תיקו מול הפועל עפולה וניצחון הפועל ראשון לציון, אך הערב נוצחה לראשונה העונה על ידי רמת השרון, שעלתה באופן זמני לפסגה, למרות שעדיין צריכה להשלים את המחזור השני מול כפר שלם. איתי עוזרי העלה את החבורה של ליאור זדה ליתרון מוקדם בדקה ה-18, מוחמד חטיב סגר את הסיפור שתי דקות לפני סיום המחצית הראשונה עם שערו השני בליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי