דוד מרטן מונה למאמן הפועל כפר שלם מהליגה הלאומית

דוד מרטן
דוד מרטן | בית"ר ירושלים, רשמי

לאחר שעומר פרץ עזב בעקבות מחלוקות עם ההנהלה, העולה החדשה לליגת המשנה מינתה את מי ששימש בעבר כעוזרו של גיא לוזון בצ'רלטון וסטנדרד ליאז': "יש כאן שאיפות ורצון גדול להצליח"

קבוצות: הפועל כפר שלם
(גודל טקסט)

מדינת ישראל אמנם נמצאת בסגר והכדורגל מושבת, אך הפועל כפר שלם מינתה היום (חמישי) מאמן חדש – דוד מרטן. העולה החדשה לליגה הלאומית נמצאת במקום האחרון לאחר ששיחקה ארבעה משחקים ובמאזנה נקודה אחת בלבד.

מרטן עבד במספר תפקידים מעניינים בעבר, כאשר שימש כעוזרו של גיא לוזון בסטנדרד ליאז' ובצ'רלטון. כמו כן, אימן בעבר את קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד, שימש כעוזר ממאן בבית"ר ירושלים והפועל עכו וכמאמן ראשי בהפועל ירושלים מהליגה הלאומית והכח עמידר רמת גן מליגה א'.

כפי שפרסמנו, מרטין מחליף בתפקיד את עומר פרץ, אשר עזב את המועדון לפני עשרה ימים לאחר שנתגלעו מחלוקות בינו לבין ראשי הקבוצה, בעיקר סביב רצונו של המאמן לצרף שחקנים חדשים.

עומר פרץ
עומר פרץ | אודי ציטיאט

בתחילת הקיץ מרטן עוד חתם כמנהל מקצועי בשמשון כפר קאסם מליגה א', אבל לאור חוסר הוודאות בליגות הנמוכות ולאחר פנייה של כפר שלם לראשי כפר קאסם – הוחלט לתת לו את ברכת הדרך. מרטן אמר לאחר החתימה: "שמח ונרגש להצטרף לכפר שלם. מדובר במועדון עם שאיפות ורצון גדול להצליח, אני בטוח שביחד נגשים דברים גדולים העונה, בתקווה שנחזור למגרשים כמה שיותר מהר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי