איוניר: "מבחינת קהל, אום אל פאחם היא בית"ר של הליגה הלאומית"

מוטי איווניר | הפועל אום אל פאחם, רשמי

מאמנה החדשה של הקבוצה מליגת המשנה התראיין לתכנית הספורט של 103FM: "יש פה סגל טוב. עלייה? אין קבוצה שהיא דרגה מעל הליגה, הכל אפשרי"

(גודל טקסט)

מוטי איווניר מונה למאמן הפועל אום אל פאחם מהליגה הלאומית לפני מספר ימים, ומצפה לו עבודה מאתגר. מבחינת סגל השחקנים, מדובר באחת הקבוצות הבכירות בליגת המשנה, ובחמשת מחזורי הפתיחה המועדון צבר שבע נקודות. בעוד שבוע בדיוק שבוע הלאומית תשוב לפעילות, ואום אל פאחם תפגוש את הפועל רמת השרון.

איוניר התראיין היום (שני) לתכנית הספורט של 103FM ודיבר על תפקידו החדש: "מבחינת ארגון, אנחנו נמצאים עכשיו במחנה אימונים בשפיים של ארבעה ימים ולא כל קבוצה בליגה הלאומית עושה את זה. לא לכל קבוצה בליגה הלאומית יש בכלל את הכסף לעשות את זה במצב הכלכלי של היום. מבחינת תנאים, משתדלים לתת כאן את כל התנאים הטובים ביותר. גם מבחינת הסגל".

"מצתאי פה קבוצה עם סגל טוב ומעלה בקנה מידה של ליגה לאומית", המשיך המאמן. "צריך לנסות לחבר את הקבוצה ולהעיר אותה מחדש. בעונה הקודמת הקבוצה הייתה חזקה מאוד עד ינואר ודעכה קצת בהמשך. את העונה הזו לא התחילו הכי טוב, אבל יש פה פוטנציאל ואפשר לנסות להפוך את הקבוצה הזו לקבוצה חזקה".

מוטי איווניר
מוטי איווניר | צילום: ערן לוף

האם לדעתו הקבוצה יכולה להילחם על עלייה לליגת העל: "המטרה הראשונה היא להשתלב בפלייאוף העליון. מי שמכיר את הליגה הלאומית יודע שברגע שאתה נכנס לפלייאוף העליון אתה הופך להיות שווה לכולם אם הפער לא 20 נקודות מהמקום הראשון, מה שאני לא מאמין שיקרה .אם אתה נמצא 6-8 נקודות מהפסגה – כבר ראינו שקבוצות יכולות לעלות ליגה גם משם. הקבוצה טובה והסגל לא רע. ננסה להתחזק אולי בעוד שתי עמדות. חלוץ נביא בוודאות".

"יש כאן סגל שחקנים טוב", אמר איוניר. "א ני חושב שאם נצליח לעמוד במשימה הראשונה שהיא להיות בפלייאוף העליון, משמה הכל יכול להיות. עקבתי אחרי הליגה הלאומית מתחילת העונה למרות שלא התחלתי את העונה כמאמן ואני לא רואה קבוצה אחת מעל הליגה. בעבר היו כאלה, לדוגמה כשהפועל תל אביב הייתה בלאומית ומכבי פתח תקווה בעונה הקודמת – ידעת שיש עולה אחת בטוחה".

"הפועל ירושלים, הפועל רמת גן, הפועל רמת השרון והפועל נוף הגליל הן ארבע הקבוצות הטובות של הליגה ממה שראיתי עד עכשיו. להגיד שהן דרגה מעל הליגה? אני לא חושב, ולכן אם נתלכד טוב ונתחבר אז הכל אפשרי. ההתחלה שלי לא קלה, יש לי שני משחקים ראשונים קשים".

האם התגעגע לעמוד על הקווים: "הסיפור של הקורונה לא קל והוא מאוד פוגע בכדורגל. כדורגל בלי אוהדים זה לא אותו דבר, בעיקר במקום כמו אום אל פאחם. אין בלאומית קבוצה עם קהל כמו אום אל פאחם. זה חסר לי. הקהל של אום אל פאחם הוא כמו בית"ר ירושלים של הלאומית. אני שמח לחזור לאמן, זו העבודה שלי וזה אצלי באופי ובאורח חיים. לשבת בבית וכמעט לא לעשות כלום בתקופה כזו של הקורונה זה לא כיף. טוב לחזור לפעילות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי