הפסד חמישי ברציפות להפועל פ"ת, הפעם 1:0 בבית מול נס ציונה

מסאי דגו
מסאי דגו | דני מרון

שער של וואליד דרוויש (63) סידר ליורדת מליגת העל ניצחון שני ברציפות והעמיק את המשבר של מסאי דגו וחניכיו. במקביל, אום אל פאחם גברה על הפועל ירושלים, חלוקת נקודות בין רעננה לאחי נצרת

(גודל טקסט)

המחזור השביעי בליגה הלאומית ננעל הערב (שני) עם שלושה משחקים מסקרנים. במוקד: סקציה נס ציונה השיגה 0:1 יקר בחוץ על הפועל פתח תקווה המקרטעת, שרשמה הפסד חמישי ברציפות ונותרה עמוק בתחתית. במקביל, הפועל אום אל פאחם גברה בתוצאה זהה על הפועל ירושלים, הפועל רעננה ומכבי אחרי נצרת נפרדו ב-0:0 מאכזב.

הפועל פתח תקווה – סקציה נס ציונה 1:0

היורדת הטרייה ממשיכה להתאושש: שער יקר של וואליד דרוויש (63) סידר לסקציה נס ציונה ניצחון ליגה שני ברציפות, שסייע לה לברוח מהחלק התחתון כשבמאנזה כבר 10 נקודות. מן העבר השני, הפועל פתח תקווה של המאמן מסאי דגו המשיכה לאכזב, רשמה הפסד ליגה חמישי ברציפות והיא עם ארבע נקודות בלבד מתוך 28 אפשריות. איזו פתיחה איומה לקבוצה מאם המושבות, שלא חששה להצהיר לפני פתיחת העונה כי המטרה היא לשוב לליגת העל.

הפועל אום אל פאחם – הפועל ירושלים 0:1

בהופעתו השנייה על הקווים ואחרי 0:0 במחזור שעבר, מוטי איווניר רשם ניצחון בכורה כמאמן הפועל אום אל פאחם, שקטעה רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון ובמאזנה כעת 11 נקודות מ-18 אפשריות. נירן רוטשטיין מצא את הרשת בדקה ה-40 והכריע את ההתמודדות. מנגד, הפועל ירושלים רשמה הפסד שני ברציפות, משחק שלישי ללא ניצחון והיא במרכז הטבלה עם תשע נקודות ו-50 אחוזי הצלחה בלבד.

תוצאה נוספת

הפועל רעננה – מכבי אחי נצרת 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי