הפועל ר"ג גברה 0:1 על הפועל ראשל"צ ונצמדה לנוף הגליל בפסגה

מיקו ממן
מיקו ממן | דני מרון

במשחק שהשלים את המחזור ה-12, האורדונים ניצחו בזכות שער של מיקו ממן מבישול פאדי זידאן. הרמת גנים חזרו למקום השני, מרחק שתי נקודות מהמוליכה. הכתומים הפסידו לראשונה אחרי תשעה משחקים וצנחו למקום התשיעי

(גודל טקסט)

אחרי שהמחזור ה-12 יצא לדרך אתמול (שלישי) עם שישה משחקים, היום, הושלם המחזור עם המשחק בין הפועל רמת גן להפועל ראשון לציון באיצטדיון רמת גן, בו שער של מיקו ממן העניק לאדומים 0:1.

בעקבות התוצאות מאתמול, האורדונים הגיעו למשחק מהמקום החמישי, אחרי שהפסידו במחזור האחרון 1:0 להפועל עפולה, מה שהיה הפסדם השני העונה בסך הכל. מהצד השני, הקבוצה מעיר היין ניצחה במחזור האחרון 0:2 את מכבי אחי נצרת, עצרה רצף של ארבע תוצאות תיקו, והגיעה מהמקום השביעי.

המחצית הראשונה התנהלה באיטיות ושתי הקבוצות המעיטו לאיים על השוערים משני הצדדים. בדקה ה-63 הסכר נפרץ – פאדי זידאן פרץ באגף שמאל והעביר כדור רוחב נהדר למיקו ממן, שנגח תוך כדי זינוק על הרצפה והעלה את הרמת גנים ליתרון 0:1 עם שערו השישי העונה. בדקה ה-81, ממן סידר לישראל זגורי הזדמנות ענקית להכפיל את התוצאה, אך הקשר הוותיק ספק מסר ספק החטיא מחמישה מטרים, והכדור התגלגל החוצה.

עופר טסלפפה
עופר טסלפפה | דני מרון

בעקבות הניצחון, חניכיו של עופר טסלפפה חזרו למקום השני עם 22 נקודות, מרחק שתי נקודות מהמוליכה הפועל נוף הגליל. הכתומים מנגד, הפסידו לראשונה אחרי תשעה משחקים, ירדו למקום התשיעי ונותרו עם 17 נקודות במאזנם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי