נוף הגליל גברה 0:1 על רעננה וברחה בפסגה, ת"א/בת ים במקום ה-2

שחקני בית"ר ת"א/בת ים חוגגים | אודי ציטיאט

המוליכה ביתרון ארבע נקודות בזכות 0:0 בין הפועל ר"ג להפועל ירושלים, הקבוצה של זיו אריה לא התקשתה מול כפר שלם. וגם: ניצחון בכורה לכפר קאסם, הפועל פ"ת הפסידה גם לאום אל פאחם וסקציה נכנעה לרמת השרון

(גודל טקסט)

המחזור ה-14 בליגה הלאומית נערך היום (שישי) ובהחלט אפשר לומר שהיה יבש למדי – רק 9 שערים הובקעו בשמונת המשחקים. אז מה היה לנו? בית"ר ת"א/בת ים לא התקשתה מול הפועל כפר שלם החלשה וזינקה למקום השני, אך הפער מהפסגה נשמר לאור הניצחון של הפועל נוף הגליל 0:1 על הפועל רעננה.

מי שאיבדו קצת גובה הן הפועל ירושלים והפועל ר"ג שנפרדו ב-0:0 ואילו מי שהופתעה בביתה היא סקציה נס ציונה, שנכנעה 1:0 להפועל רמת השרון. בתחתית, ההתרסקות של הפועל פ"ת נמשכת והפעם עם הפסד ביתי להפועל אום אל פאחם.

הפועל נוף הגליל – הפועל רעננה 0:1

מתאוס לימה קרוז כבש את השער היחיד בהתמודדות אחרי 67 דקות במשחק וכעת הפער בפסגה צמח לארבע נקודות מהדולקות אחרי נוף הגליל. אחרי 0:0 מאכזב נגד הפועל עכו באמצע השבוע, הקבוצה של ירון הוכנבוים הצליחה להתגבר על היורדת מליגת העל, שהשבוע נפרדה מהמאמן גל כהן, אבל גם בלעדיו, לפחות כרגע, לא מצליחה לשמור על יציבות ובעקבות ההפסד ירדה למקום ה-11 עם 16 נקודות בלבד במאזנה.

הפועל כפר שלם – בית"ר ת"א/בת ים 3:1

ניצחון שני ברציפות ושלישי בארבעת המחזורים האחרונים לקבוצה של עמיר נוסבאום, שלא התקשתה לנצח את נועלת הטבלה והיא כבר עם 24 נקודות, מרחק נקודה אחת מהפסגה. כפר שלם, שעם הפסד ליגה רביעי ברציפות נותרה עם 6 נקודות בלבד, נכנעה לשני פנדלים מדויקים של יניב מזרחי, הראשון כבר בדקה החמישית והשני בדקה ה-34, הצליחה לצמק לקראת הסיום משער של אוהד חזוט בדקה ה-87 וספגה בתוספת הזמן מרגלי אייל חן.

עמיר נוסבאום
נוסבאום. רק נקודה מהפסגה | אודי ציטיאט

הפועל פ"ת – הפועל אום אל פאחם 1:0

ההתרסקות של המלאבסים נמשכת. אחרי פיטורי מסאי דגו ועם קלמי סבן על הקווים הצליחה הפועל פ"ת להפתיע את הפועל רעננה, אבל היום היא כבר שבה לסורה ונכנעה לקבוצה של מוטי איווניר, שהשיגה ניצחון שני ברציפות ועשתה צעד משמעותי כדי לברוח מהתחתית לכיוון החלק העליון.

המשחק הוכרע כבר בדקה השביעית, אז אקס בני יהודה, ג'וף גאירה, מצא את עצמו באחד על אחד אחרי כדור עומק נפלא וגלגל את הכדור לפינה ופנימה. המארחת גם נותרה בעשרה שחקנים בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אז מוחמד כליבאת חטף כדור סמוך לרחבה לרם לוי, שעצר את החלוץ בעבירה מכוונת והורחק.

סקציה נס ציונה – הפועל רמת השרון 1:0

הכתומים של אורי גוטמן היו יכולים להתבסס במקום השני בליגה, אבל נכנעו לחבורה של ליאור זדה משער בדקה ה-70. אביאל בן חמו, שעלה מהספסל דקה קודם לכן, נגח כדור נפלא לרשת והזניק לחלק העליון את קבוצתו שכעת במאזנה 23 נקודות – בדיוק כמו לסקציה.

הפועל ר"ג – הפועל ירושלים 0:0

זה היה הקרב המסקרן ביותר של המחזור ה-14 על הנייר, אבל בפועל היה משחק נוסף שהסתיים ללא שערים כלל. האורדונים ממשיכים לאבד גובה ואחרי שהובסו 3:0 על ידי רמת השרון באמצע השבוע ואיבדו את המקום הראשון בליגה, כעת הגיעה מעידה נוספת מול הקבוצה של זיו אריה, שנותרה במקום השני, אך כעת היא עם 24 נקודות וביתרון על ת"א/בת ים בזכות הפרש שערים עדיף.

זיו אריה. ירושלים נותרה במקום השני | אודי ציטיאט

מ.ס כפר קאסם – הפועל עפולה 0:1

ברכות למדורגת הלפני אחרונה, קבוצתו החדשה של סלאח חסארמה, שהשיגה ניצחון בכורה העונה! אחרי 14 מחזורים בליגת המשנה, כפר קאסם ניצחה הודות לשער דרמטי של עוז פרץ בדקה ה-85, שצימק את הפער בינה לבין עפולה לשתי נקודות בלבד. עפולה בעקבות ההפסד נותרה במקומה, אבל כאמור ביתרון על הפועל פ"ת שמתחת לקו רק בזכות הפרש שערים עדיף וכעת גם כפר קאסם במרחק נגיעה.

תוצאות נוספות: הפועל עכו – מכבי אחי נצרת 0:1 (רז טוויטר, 15), הפועל איכסל – הפועל ראשל"צ 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי