אחרי למעלה משני עשורים: גיא לוי עשוי לחזור להפועל פתח תקווה

גיא לוי. חוזר לליגת העל
גיא לוי | צילום: עדי אבישי

לספורט1 נודע כי המאמן שהחל את הקריירה במלאבסים (על כר הדשא ועל הקווים), מועמד למלא את מקומו של מסאי דגו, אחרי שלוש שנים ללא קבוצה. בשל הפערים במו"מ בין הצדדים, גם חיים שאבו על הפרק

(גודל טקסט)

לאחר פתיחת עונה רעה שכללה את פיטוריו של מסאי דגו, בהפועל פתח תקווה מנסים בשבוע האחרון למצוא מאמן קבוע, כאשר מי שמשמש כמאמן הזמני הוא עוזר המאמן של דגו, קלמי סבן.

לספורט1 נודע שמי שעשוי לחזור למועדון לאחר שאימן בהצלחה לפני למעלה משני עשורים הוא גיא לוי. מנכ"ל המועדון אבי יחיאל, נפגש כבר בשבוע שעבר עם לוי, כאשר נכון לרגע זה קיימים פערים כספיים בין הצדדים.

לוי אימן לאחרונה בהפועל רעננה לפני למעלה משלוש שנים, כאשר כזכור הוא אף נפגש עם משה חוגג ואלי אוחנה והיה מועמד לאימון בית"ר ירושלים לפני מינויו של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, כאשר הוא עשוי לחזור למשרת המאמן.

בשל הפערים הכספיים בין הצדדים, בפתח תקווה לא בזבזו זמן וכבר הספיקו להיפגש עם עוזר מאמן בית"ר ירושלים עד לא מזמן חיים שאבו, שעשוי גם הוא לחתום. בכל אופן, סבן הוא זה שינהל את המשחק הערב מול הפועל נוף הגליל במסגרת סיבוב ז' בגביע המדינה כשבפ"ת מקווים להודיע על מינוי מאמן כבר ה-48 השעות הקרובות.

חיים שאבו
חיים שאבו | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי