מסתמן: גוטמן יגיע לבני יהודה, ברקוביץ' יאמן את נס ציונה

אורי גוטמן, ניר ברקוביץ' | מאור אלקסלסי, דני מרון

מתווה מסתמן בין המועדונים אשר יחסוך משכורות ופיצויים בדרך לצאת אל הפועל. המאמן שפוטר בעקבות התקרית עם שטראובר יצטרף לקבוצה מהלאומית, גוטמן יעשה את הדרך ההפוכה. תומר חזן חתם בבני יהודה

(גודל טקסט)

בני יהודה וסקציה נס ציונה בדרך לסגור מתווה מעניין. כידוע, אורי גוטמן, אשר מאמן את הקבוצה מהליגה הלאומית, צפוי להתמנות בקרוב רשמית לתפקיד מאמן הקבוצה משכונת התקווה לאחר שכבר סיכם את תנאיו, וכעת מסתמן כי ניר ברקוביץ' יאמן את נס ציונה.

כזכור, ברקוביץ' פוטר מבני יהודה אחרי ארבעה מחזורים בלבד לאחר התקרית עם לירן שטראובר בסיום ההפסד 2:1 להפועל חיפה. בעקבות פיטוריו, בעלי בני יהודה, ברק אברמוב, ממשיך לשלם לו על פי חוזהו כמובן, אך דברים ישתנו בקרוב על פי המתווה המסתמן.

בני יהודה לא תשלם לסקציה פיצוי על שחרורו של גוטמן בתמורה לשחרור ברקוביץ', שמכיר היטב את האיש החזק בנס ציונה – רועי אנקווה, אשר שימש כמנכ"ל הפועל ראשון לציון בתקופה בה הוא אימן בעיר היין. לפני קצת פחות מחודשיים אנקווה רכש את זכויות הניהול בנס ציונה וישמח לחזור לשתף פעולה עם ברקוביץ'.

ברק אברמוב
ברק אברמוב | אריאל שלום

המתווה הזה בעצם יחסוך משכורות ותשלומי פיצויים מיותרים, ונראה שכל הצדדים ירוויחו ממנו. בקרוב צפויה לצאת ההודעה הרשמית בנושא, אשר תחזיר את כפיר אדרי מתפקידו כמאמן זמני אל הקווים לתפקיד מנכ"ל בני יהודה, ולאחר מכן יחלו ההכנות לחודש ינואר.

בתוך כך, תומר חזן בן ה-20 חתם הבוקר (רביעי) בבני יהודה על חוזה לשלוש שנים באמצעות סוכנו, אדם קידן. הקשר ההתקפי נבחן בקבוצה בשבועות האחרונים, הצליח להרשים וכעת יצטרף לסגל רשמית. "אני שמח להצטרף למועדון מכובד וגדול כמו בני יהודה. מודה על האמון ועכשיו זה הזמן שלי להחזיר", אמר חזן לאחר החתימה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי