בעקבות התקרית: ניר ברקוביץ' סיים את תפקידו בבני יהודה

המאמן פוטר לאחר חודש וחצי בתפקיד בעקבות ההתפרצות על פרשן המשחק בהפסד להפועל חיפה. "הוסבר לניר שמעשה שכזה לא מקובל ולא תואם את ערכי המועדון". אופיר חיים מועמד להחליפו. פיניש הורחק משני משחקים בפועל

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

דרמה בשכונת התקווה: מאמן הקבוצה ניר ברקוביץ' הגיע הבוקר (רביעי) לאימון, אך נשלח לביתו ובשעות הערב התקבלה ההחלטה לסיים את תפקידו, כחודש וחצי בלבד לאחר שמונה לתפקיד על חשבון אלישע לוי. בשלב זה, מאמן השוערים יעקב אסייג והמנכ"ל כפיר אדרי ידריכו את הקבוצה, אופיר חיים עשוי להיות המאמן החדש של הכתומים.

בהודעה רשמית של בני יהודה נמסר: "ניר ברקוביץ' סיים את דרכו כמאמן בני יהודה תל אביב. ההחלטה התקבלה בעקבות העימות בין ברקוביץ' ושחקן העבר והפרשן בהווה, לירן שטראובר אמש באצטדיון סמי עופר, מיד בסיום משחק מול הפועל חיפה".

"בסיומה של פגישה שהתקיימה היום הוסבר לניר שמעשה שכזה לא מקובל ולא תואם את ערכי המועדון ושלא נותרה ברירה פרט לסיום ההתקשרות עימו. אנו מאחלים לניר המון הצלחה בהמשך הדרך. את מקומו של ניר יתפסו יעקב אסייג וכפיר אדרי וזאת עד שתתקבל ההחלטה על זהות המאמן החדש".

ברק אברמוב
אברמוב. החליט להיפרד מהמאמן | דני מרון

כזכור, הקבוצה מהשכונה רשמה אתמול הפסד שני ברציפות כאשר נכנעו 2:1 להפועל חיפה, אך הוא התגמד לחלוטין עם התקרית החריגה בין ברקוביץ' ללירן שטראובר עם סיום המשחק. כזכור, שוער העבר פרשן את המשחק וניגש לשאול לשלומו של המאמן, שבהתפרצות לא ברורה אמר לו "יא אפס, אני א*ן אותך" – מה שכאמור צפוי להביא לסיום דרכו במועדון מוקדם מאוד מהצפוי.

כבר אתמול פרסמנו שההערכה היא שברק אברמוב יחליט להיפרד מברקוביץ'. הבעלים של בני יהודה מאוד לא אהב את המקרה שמבחינתו פגע במועדון וביזה אותו. כמו כן, במהלך היום ההתאחדות צפויה להודיע רשמית על העמדתו של ברקוביץ' לדין, שכן התקרית נרשמה בדוח המשחק לאחר שנצפתה על ידי המשקיפה, ליאת גווילי, אשר האירוע התרחש בסמוך אליה.

מי שהגיע היום לבית הדין בעצמו הוא הקשר סתיו פיניש, אשר הורחק משני משחקים בפועל לאחר שסינן קללה לעבר השופטים בסיום ההפסד להפועל קריית שמונה במחזור הקודם. ומה באשר למה שקרה אמש על הדשא? בקבוצה יצאו מאוכזבים מאוד מההפסד השני ברציפות, כאשר שוב היכולת הייתה חלשה ורק לקראת הסיום כאשר כבר לא היה מה להפסיד הכתומים תקפו ותקפו עם המון שחקנים.

ברקוביץ'. סיים תפקידו אחרי חודש וחצי | מאור אלקסלסי

"יש לנו בעיות בהגנה ובהתקפה, זה היה בולט אתמול. צריכים למצוא את האיזון. רוב הזרים בינתיים נראים לא טוב והם חייבים להעלות את הרמה יחד עם כולנו כי אחרת נהיה העונה בתחתית", אמרו בבני יהודה. מישאל ראנז'ל, שפתח לראשונה בהרכב, סובל ממתיחה קלה ונמצא בספק למפגש מול הפועל תל אביב ביום שבת. מי שעשוי לחזור הוא אליסון דוס סנטוס, אך גם הבלם מוגדר כרגע בספק. רועי בן שמעון ימשיך להיעדר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי