נוף הגליל מעדה באום אל-פאחם, אך שמרה על הפער בפסגה

ירון הוכנבוים
ירון הוכנבוים | אודי ציטיאט

מוליכת הליגה הלאומית מעדה עם 0:0 במשחק החוץ, אך ת"א/בת ים השנייה סיימה גם היא בתיקו, 1:1 נגד הפועל פ"ת. ראשל"צ חזרה לנצח, עפולה גברה על כפר שלם

(גודל טקסט)

המחזור ה-15 בליגה הלאומית, האחרון בסיבוב הראשון של העונה, יצא לדרך היום (שישי) עם ארבעה משחקים. במוקד, המוליכה נוף הגליל מעדה ויצאה עם נקודה בלבד מאום אל-פאחם, אלא שסגניתה בטבלה, בית"ר תל אביב/בת ים, לא הצליחה לנצל זאת והשיגה רק תיקו נגד הפועל פתח תקווה מהתחתית. בנוסף, הפועל עפולה גברה על כפר שלם והפועל ראשל"צ הביסה את כפר קאסם.

הפועל נוף הגליל – הפועל אום אל-פאחם 0:0

הראשונה בטבלה מעדה בפעם השנייה בשלושת המחזורים האחרונים, אך סופרת כבר שבעה משחקי ליגה ללא הפסד והפער בינה לבית"ר תל אביב/בת ים, אצלה היא תתארח במחזור הבא, נותר על ארבע נקודות. מן העבר השני, אום אל-פאחם נעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות ותנסה לחזור למסלול בשבוע הבא, כשתתארח אצל מ.ס כפר קאסם מהמקום הלפני אחרון.

בית"ר ת"א/בת ים – הפועל פ"ת 1:1

המארחת פספסה הזדמנות לצמצם את הפער מנוף הגליל לשתי נקודות ונעצרה לאחר שני ניצחונות רצופים, בעוד הקבוצה של חיים שאבו, שערך בכורה על הקווים לאחר שמונה במקומו של מסאי דגו במהלך השבוע, יכולה לצאת מרוצה יחסית מאצטדיון נס ציונה לאחר שסחטה נקודה מקבוצת צמרת והגדילה את הפער מכפר שלם, האחרונה בטבלה, לשבע נקודות. רונן חנצ'יס בישל ליניב מזרחי את שער היתרון של ת"א/בת ים בדקה השלישית, אך אביב סאלם ניצל הדיפה רעה של אביחי דהן בדקה ה-72 וכבש את השוויון.

יניב מזרחי (מימין). תיקו מאכזב לקבוצה שלו | אודי ציטיאט

הפועל ראשון לציון – מ.ס כפר קאסם 0:3

הקבוצה מעיר היין ניצלה את המפגש עם הלפני אחרונה בטבלה בשביל לחזור לנצח אחרי שלושה מחזורים, ושיפרה מיקום כשעלתה למקום השמיני על חשבון אום אל-פאחם. מנגד, החבורה של סלאח חסארמה לא הצליחה להמשיך במומנטום מהניצחון על עפולה ונותרה במקום ה-15, כאמור. דן כדורי העלה את הכתומים ליתרון בדקה ה-30 עם נגיחה מקרוב, אבו דוסו הכפיל בדקה ה-72 ועדן שרם חתם את תוצאת הסיום, עם השער השלישי בדקה ה-95.

הפועל עפולה – הפועל כפר שלם 0:2

קרב התחתית באצטדיון הסוכרייה בעפולה הוכרע לטובת הקבוצה המארחת, בזכות שער של דודו ביטון הוותיק בדקה ה-66, ובעיטה מהחצי לשער ריק של קווין ריינשטיין בתוספת הזמן של המחצית השנייה. הקבוצה של רומן זולו, המדורגת 13 בטבלה, השיגה שלוש נקודות חשובות ובשבוע הבא תארח את הפועל פתח תקווה. מנגד, העולה החדשה תקשה להתסגל לליגה הלאומית, ספרה את הפסדה החמישי ברציפות, ותגיע להתמודדות עם הפועל ראשל"צ במחזור הבא מהמקום האחרון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי