מחכה לברקו: הפועל פ"ת הפסידה 1:0 להפועל ירושלים

ברקוביץ'. נושם אוויר פסגות
ברקוביץ'. נושם אוויר פסגות | צילום: עדי אבישי

אחרי הצטרפותו של אייל ברקוביץ' לקבוצה מאם המושבות, הכחולים הפסידו לקבוצה של זיו אריה, שצימקה את הפער מנוף הגליל לשלוש נקודות. המוליכה ורמת השרון נפרדו בתיקו 0:0. הפועל איכסל עלתה למקום השלישי

(גודל טקסט)

המחזור ה-19 בליגה הלאומית נפתח היום (חמישי) עם מחזור מלא של שמונה משחקים. במשחק המוקדם של היום, הפועל ירושלים השיגה ניצחון שני ברציפות כאשר גברה 0:1 על הפועל פתח תקווה, אצלה רק היום אייל ברקוביץ' חתם על הסכם שותפות ומונה למנהל המקצועי. במשחקים שנפתחו ב-19:15, הפועל עכו ניצחה 0:2 את בית"ר תל אביב רמלה, הפועל רעננה וראשון לציון נפרדו בתיקו 2:2 מרתק, הפועל איכסל עלתה למקום השלישי אחרי 0:2 על נס ציונה, הפועל כפר שלם חזרה מפיגור 2:0 ל-2:2 נגד אחי נצרת, אום אל פאחם והפועל עפולה נפרדו בתיקו, רעננה השיגה ניצחון דחוק על כפר קאסם, והמוליכה מנוף הגליל לא הצליחה להכניע את רמת השרון.

הפועל פ"ת – הפועל ירושלים 1:0

המלאבסים אירחו את המשחק באצטדיון המושבה ולצערם רשמו הפסד רביעי ברציפות וחמישי בששת המשחקים האחרונים. הקבוצה של חיים שאבו נמצאת עמוק בתחתית, במקום ה-15 ומתחת לקו האדום, כאשר במאזנה 13 נקודות. מנגד, הירושלמים של זיו אריה המשיכו במגמת העלייה עם ניצחון שני ברציפות ומשחק 11 ברציפות ללא הפסד. הם ממוקמים במקום השני ורחוקים רק שתי נקודות מהפועל נוף הגליל שבפסגה.

אחרי פתיחה טובה יותר של הפועל פ"ת, הפועל ירושלים השתלטה על העניינים אך לא הצליחה להבקיע במחצית הראשונה שהסתיימה ב-0:0. שלוש דקות בתוך המחצית השנייה, בדקה ה-48, האורחים עלו ליתרון משער של הראל שלום, שהצליח לכבוש בנגיחה. אותו שלום ביצע בדקה ה-69 עבירה בתוך רחבת ירושלים ופ"ת זכתה בפנדל, אך רם לוי החמיץ מול השוער אדליי אדבאיו, שהעניק שלוש נקודות יקרו לקבוצתו, עבורה היה זה המשחק ה-18 העונה והיא תשלים את ההתמודדות החסרה שלה מול סקציה נס ציונה בהמשך.

חיים שאבו
חיים שאבו. הקבוצה שלו בצרות | דני מרון

הפועל נוף הגליל – רמת השרון 0:0

רגע לפני היציאה לסגר, מוליכת הליגה הלאומית קיוותה להמשיך במומנטום האדיר ולהשיג ניצחון שלישי ברציפות, אך נעצרה ע"י המדורגת רביעית בטבלה, רמת השרון. הקבוצות נפרדו בתיקו 0:0 מאכזב במיוחד, אך נוף הגליל הצליחה לרשום הישג מרשים במיוחד: 12 משחקים ללא הפסד בליגה הלאומית.

הפועל כפר שלם – מכבי אחי נצרת 2:2

במשך 82 דקות, אחי נצרת הייתה בדרך הבטוחה לניצחון על הקבוצה החלשה בליגה הלאומית. בדקה ה-25, אחמד עאבד ניצל טעות ענקית של שריף כיוף וכבש את השער הראשון בקלילות, דקה לאחר מכן, עלי כנאנה ניצל את הבלבול בהגנת המארחים, וכבש את השער השני עם צ'יפ נפלא מעל השוער המושאל ממכבי חיפה, אך בדקה ה-82, מייקל אולהה, המושאל מהפועל תל אביב צימק ל-2:1 מהנקודה הלבנה, ובדקה ה-89, ניגש שוב לנקודה הלבנה לאחר כרטיס אדום ישיר של אחי נצרת והשווה את התוצאה עם צמד פנדלים .2:2 מטורף בסיום!

הפועל איכסל – נס ציונה 0:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי