אפקט ברקוביץ': הפועל פ"ת מתכוונת לפנות לבוזגלו ולראדי

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | אריאל שלום

שחקן העבר שהצטרף כמנהל המקצועי רוצה לצרף שמות גדולים כדי להשאיר את הקבוצה בליגה. השניים שלא שיחקו מפתיחת העונה נמצאים על הכוונת ובמועדון מאמינים כי לברקו יש "כוח משיכה"

(גודל טקסט)

הפועל פתח תקווה הטילה לא פחות מפצצה ביום חמישי האחרון כאשר הודיעה כי שחקן העבר אייל ברקוביץ' מצטרף למועדון וישמש כמנהל מקצועי ולמעשה יהיה האחראי הבלעדי בקבוצה הבוגרת בעונה הקרובה. ברקוביץ', ביחד עם ראשי המועדון מעוניין להוציא את הקבוצה מהבוץ – מדורגת במקום הלפני אחרון בליגה הלאומית וקיים רצון להתחזק בשמות גדולים בחלון ההעברות הנוכחית.

במועדון עשויים לפנות בקרוב למאור בוזגלו, קשר הפועל תל אביב לשער (מתאמן עם הקבוצה אך לא חלק מהתוכניות המקצועיות) וכן למהראן ראדי . השניים לא שיחקו מפתיחת העונה ומחפשים קבוצות שתעמוד בציפיות המקצועיות שלהם. בפ"ת מאמינים כי כוח השכנוע של ברקוביץ' יוכל לעשות את העבודה בתקווה לצרף את שניהם או אחד מהם.

כזכור, ברקוביץ' הבטיח כי ישקיע כחצי מיליון שקלים ברכש נוסף ואף יביא ספונסרים בסכום המוערך ב-250 אלף שקלים בכדי להוציא את הקבוצה מהקו האדום. בשעות הצהריים צפויה הקבוצה ביחד עם ברקוביץ' לערוך מסיבת עיתונאים מסודרת בה יסביר שחקן העבר על הסמכויות שלו והמטרות במועדון החדש.

אייל ברקוביץ'
אייל ברקוביץ' | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי