אייל ברקוביץ' הציע לטל בן חיים להצטרף להפועל פתח תקווה

טל בן חיים
טל בן חיים | אודי ציטיאט

במקביל לניסיונות לצרף את בוזגלו וראדי, לספורט1 נודע שהמנהל המקצועי החדש במלאבס פנה לבלם בן ה-38 בתקווה להעבירו מבית"ר ירושלים

(גודל טקסט)

הפרויקט של אייל ברקוביץ' והפועל פתח תקווה ממשיך לקרום עור וגידים. בסך הכל כשבוע אחרי שנודע כי נכנס על תקן שותף ומנהל המקצועי במלאבס, מתברר כי הניסיון לצרף שחקנים בכירים מהשורה הראשונה לא נפסק

אחרי שפרסמנו השבוע על כך שהפועל פתח תקווה תפנה למאור בוזגלו ולמהראן ראדי בניסיון לצרף שחקנים מהשורה הראשונה, להיחלץ מהתחתית ולטפס לחלק העליון של הליגה הלאומית בתקווה לשוב לליגת העל אולי כבר בתום העונה הבאה, כעת נודע לספורט1 שברקוביץ' פנה לבלם בית"ר ירושלים בן ה-38, כוכב נבחרת ישראל, בולטון וצ'לסי בעבר, טל בן חיים.

יש לציין שבן חיים מעדיף להישאר בבית"ר ירושלים ולהילחם על מקומו בהרכב בשלב זה, בוודאי גם לאור מצבו של אנטואן קונטה שבין היתר מתפקד כבלם במשחקי הקבוצה והשבוע המריא לצרפת וצפוי לעזוב את המועדון בחלון הקרוב. כפי שפרסמנו, סוכנו של קונטה בוחן עבורו מספר אופציות בליגת המשנה בצרפת ובליגה היוונית, כשבין השאר הוזכרו א.א.ק אתונה ואולימפיאקוס כמועמדות לצרפו.

אייל ברקוביץ' | יוטיוב הפועל פתח תקווה

ובחזרה לבן חיים, בנוסף לברקוביץ' גם המאמן חיים שאבו מנסה ללחוץ על הבלם כדי לאפשר את מעברו למלאבס. כידוע, שאבו היה עוזרו של רוני לוי בבית"ר ירושלים בעונה שעברה ובתחילת העונה הזו, מכיר היטב את בן חיים ומקווה שלחציו על הבלם הוותיק יישאו פרי.

נזכיר כי בן חיים, שבמרץ יחגוג את יום הולדתו ה-39, חזר לישראל ב-2015 אחרי קריירה מפוארת באנגליה במשך עשור (שנה אחת בליאז' הבלגית) כשחתם במועדון נעוריו, מכבי תל אביב. אחרי שלוש שנים בקריית שלום, בקיץ 2018 עבר לבית"ר ירושלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי