מגאורגיה לכפר שלם: מליקה חזר לישראל. עדי נמני חתם בהפועל ר"ג

אדם קידן, עדי נמני, עינב חזנוולד |

החלוץ, שפתח את העונה כליגיונר, עזב את דילה גורי והצטרף לנועלת הטבלה בליגה הלאומית. המגן הימני חתם אצל האורדונים, משה מולה הושאל ממכבי נתניה לאחי נצרת

(גודל טקסט)

אתמול (שלישי) הוכרז רשמית כי ליגת העל תשוב לשחק כרגיל החל משבת הקרובה. בליגה הלאומית, לעומת זאת, המצב עדיין ממש לא ברור והקבוצות ממתינות לבשורות טובות, שכן ברור לכולם שהמצב הנוכחי לא יכול להימשך. למרות הכל, זה לא מונע מקבוצות ליגת המשנה להחתים שחקנים חדשים.

עדי נמני, קפטן הפועל רעננה בעבר, אשר עזב את קבוצתו בסיום העונה הקודמת (בה נשרה לליגה הלאומית) ומאז לא שיחק כדורגל, חתם בהפועל רמת גן באמצעות סוכנו, אדם קידן. יו"ר הקבוצה, עינב חזנוולד: "ממשיכים להתחזק בשחקנים הנכונים ובמקומות הנכונים במטרה לחזור לליגה חזקים יותר ונחושים יותר".

הפועל כפר שלם, נועלת הטבלה, ממשיכה להתחזק וצירפה היום לשורותיה את רוי מליקה. החלוץ בן ה-25 פתח את העונה כליגיונר בדילה גורי הגאורגית, אך שב לישראלי וחתם אצל הכתומים באצמעות סוכנו ג'קי דהן. מליקה הוא בנו של חלוץ העבר, מאיר מליקה, ששיחק בעבר במכבי והפועל תל אביב. בכלל, הוא בא ממשפחה של כדורגל והוא עצמו דור רביעי בכדורגל הישראלי, אחרי אביו, סבו שמואל ז"ל שהיה שוער במכבי ת"א ובני יהודה וכן סבא רבא שלו, מאיר, שהיה שוער הפועל ת"א. כולם אף שיחקו בנבחרת ישראל, למעט מליקה הצעיר.

רוי מליקה, ג'קי דהאן |

גם אחי נצרת צירפה לשורותיה רכש חדש. הקבוצה מהמקום ה-13 החתימה הבוקר של משה מולה, שהצטרף בהשאלה עד לסיום העונה ממכבי נתניה באמצעות הסוכנת ניצן פלד מסוכנות השחקנים ISCOUT. הקשר בן ה-20 שיחק העונה פעמיים במדי היהלומים במסגרת גביע הטוטו. בעונה הקודמת הוא רשם ארבע הופעות בליגת העל.

משה מולה |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי