ברקוביץ' הציע לוורמוט תפקיד בכיר לאחר הפרישה. הקשר סירב

גילי ורמוט
גילי ורמוט | אריאל שלום

כוכב העבר מנסה לעשות הכל כדי לצרף ישראלי בכיר להפועל פתח תקווה. גורם במועדון: "מאור בוזגלו וטל בן חיים לא רוצים לרדת לליגת הלאומית". נועם גמון מהפועל באר שבע עשוי להצטרף

(גודל טקסט)

בניסיון לשכנע אותו לחזור מפרישה ולשחק בהפועל פתח תקווה, אייל ברקוביץ' הציע לגילי ורמוט גם תפקיד ניהולי בכיר לאחר הפרישה, כך נודע לספורט1. כזכור, לפני יומיים פרסמנו שהבעלים ובעל הסמכות חדש במועדון מאם המושבות פנה לקשר שהודיע על תליית הנעליים רק לפני פחות מחודש.

בשיחה נוספת שנערכה בין ברקוביץ' לוורמוט, הוצע לו לחתום לחצי עונה ולאחריה ישמש בתפקיד בכיר בשדרה הניהולית והמקצועית של המועדון. בינתיים, קשר הערב מסרב לחזור מפרישה ונראה כי במהלך השבועות הקרובים יחליט בדיוק מה הוא רוצה לעשות אחריה.

גורם בהפועל פתח תקווה אמר: "ניסינו לעשות הכל כדי להחזיר את ורמוט. גם השם של טל בן חיים ומאור בוזגלו עלה, אבל הם לא רוצים לרדת לליגת המשנה". במועדון האמיני כי צירוף אחד מהשניים יפתח את הדלת לשחקנים בכירים נוספים.

בינתיים, ברקוביץ' וחיים שאבו מנסים למצוא ישראלי בכיר אחר שיצטרף לקבוצה. אחרי שגיא דרור ועידן ויינטראוב שכבר הצטרפו לקבוצה, בהפועל פ"ת מנסים להחתים את המגן הימני של הפועל באר שבע, נועם גמון.

אייל ברקוביץ' | יוטיוב הפועל פתח תקווה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי