פעם נוספת: משחקי הליגה הלאומית נדחו בעקבות הסגר

אצטדיון גרין המחודש בנוף הגליל
אצטדיון גרין המחודש בנוף הגליל |

בעקבות חוסר הוודאות, מנהלת הליגות נאלצה להזיז שוב את המחזור ה-20 בליגה השנייה, אשר כעת עתיד להתקיים ביום שני (8.2). "לא נוכל להמתין שוב עד השעות הקטנות של הלילה". לוח המשחקים המעודכן בפנים

(גודל טקסט)

פעם נוספת, מנהלת הליגות נאלצה לדחות את חזרת הליגה הלאומית. לאחר שמשחקי הליגה השנייה לא הוחרגו בסגר השלישי, שהוארך על ידי ממשלת ישראל, הערב (חמישי) נודע כי כל המשחקים אשר היו אמורים להתקיים ביום שישי (5.2) עברו ליום שני הקרוב (8.2).

"לצערנו, גם ברגעים אלו קיים חוסר וודאות ממשי באשר לקיום חמשת המשחקים המתוכננים להיערך מחר שישי וזאת בשל אי קבלת ההחלטות של ממשלת ישראל בכל הקשור להארכת או אי הארכת הסגר והחרגת או אי החרגת פעילות הליגה הלאומית" נמסר מהמנהלת בהודעה רשמית.

"מצב זה של חוסר וודאות אשר חווינו לצערנו בפעמים הקודמות, פוגע קשות ומשבש את ההכנות הספורטיביות למשחקים של הקבוצות וה שחקנים כמו גם של השותפים המסחריים של המנהלת אשר צריכים להיערך למשחקים. לא נוכל להגיע פעם נוספת למצב בו כל הגורמים ממתינים להחלטת ממשלת ישראל עד השעות הקטנות של הלילה"

לוח המשחקים המעודכן

"אנו מקווים כי ממשלת ישראל תאשר את דרישתנו לחדש את משחקי הליגה הלאומית ביום שני באופן רציף עד לסיום עונת המשחקים תוך עמידה בכל העקרונות עליהם סיכמנו עם משרדי הבריאות, התרבות והספורט, בדיוק כפי שנעשה בליגת הבורסה לניירות ערך. במידה והממשלה לא תאפשר את חידוש המשחקים כאמור לעיל, נכנס את פורום קבוצות הליגה הלאומית לדיון בהשלכות הספורטיביות והכלכליות של המשך פעילות העונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי