הפועל ירושלים ניצחה 0:2 את רעננה, הפסד מפתיע לנוף הגליל

עידן שמש | ברני ארדוב‎

מיזן כבש שער אדיר מ-25 מטר, שמש הכפיל בפנדל והמוליכה הגדילה את הפער בפסגה לשלוש נקודות בעקבות ה-3:1 של הוכנבוים ושחקניו לאחי נצרת. ניצחון בכורה לברקוביץ' בפ"ת, רמה"ש הבקיעה מהקרן ב-1:1 נגד א.א פאחם

(גודל טקסט)

המחזור ה-21 בליגה הלאומית נערך היום (שישי) במלואו, כשזכינו לשמונה מפגשים מרתקים שסיפקו שערים יפים ודרמות. במוקד, הפועל ירושלים המוליכה ניצחה את הפועל רעננה 0:2 והצליחה להגדיל את הפער בפסגה לשלוש נקודות, לאחר שהפועל נוף הגליל נכנעה 3:1 למכבי אחי נצרת ורשמה הפסד שני ברציפות.

בכל הנוגע לתחתית הרותחת, הפועל פתח תקווה ניצחה 0:1 יקר את הפועל רמת גן לעיני המנהל המקצועי איל ברקוביץ' – ניצחון בכורה למלאבסים בעידן המנהל המקצועי החדש והיא טיפסה למקום ה-14.

הפועל רעננה – הפועל ירושלים 2:0

לאחר שבמפגש הקודם הרעננים ניצחו בקלות 0:3, הפעם הסיפור היה אחרת. חניכיו של זיו אריה המשיכו את הכושר הטוב שלהם וגברו על המקומיים שאירחו באצטדיון רמת גן. בן מיזן כבש שער נדיר ביופיו במחצית הראשונה כשבעט מ-25 מטרים היישר לחיבורים. במחצית השנייה עידן שמש קבע בפנדל מדויק 0:2 והבטיח מחזור נוסף בפסגת הליגה עבור הירושלמים.

הפועל נוף הגליל – מכבי אחי נצרת 3:1

הקבוצה של ירון הוכנבוים רושמת הפסד שני ברציפות, ואחרי שהובילה את הטבלה לאורך זמן רב, גם המקום השני בסכנה. שני שערים מהירים ב-25 דקות מרגליהם של מייקל אומווה ושל נואף בזיע העניקו את היתרון לירוקים. נוף הגליל הצליחה לצמק סמוך למחצית עם שער בפנדל של גיא דיין. במחצית השנייה המושאל הטרי ממכבי נתניה, משה מולה, סגר סיפור עבור אחי נצרת עם שער קל נגד האין הגנה של המארחת.

הפועל פתח תקווה – הפועל רמת גן 0:1

לעיני המנהל המקצועי החדש איל ברקוביץ', הכחולים שערב המחזור דורגו במקום הלפני אחרון בליגה עדיין לא ברחו מהתחתית הבוערת, אך סוף סוף רשמו ניצחון משער של טרנס טיסדל בדקה ה-65, שנתן אוויר לנשימה למלאבסים והעניק לברקוביץ' ניצחון בכורה וטיפוס למקום ה-14. מנגד, האורדונים ימשיכו להיאבק על מקומם בפלייאוף העליון בסיום העונה הסדירה.

ניצחון בכורה כמנהל המקצועי במלאבס. ברקוביץ' | יוטיוב הפועל פתח תקווה

הפועל עפולה – הפועל עכו 0:0

שתי הקבוצות ממוקמות בחלק התחתון של הליגה וניסו לברוח מהקו האדום אל עבר הפלייאוף העליון, אך המשחק לא התעלה לרמה גבוהה והסתיים בתיקו ללא שערים. עפולה כבר עם שלושה משחקים ללא ניצחון.

בית"ר תל אביב בת ים – הפועל ראשל"צ 2:2

המארחת עלתה ליתרון כפול תוך 18 דקות משער עצמי של גיל סלם כשרונן חנצ'יס הכפיל, אך האורחת הגיבה מצמד שערים משלה כשאמיר חלאיילה כבש בדקה ה-52 וליאור קצב השווה מיד אחריו וקבע חלוקת נקודות בין הקבוצות.

הפועל אום אל פאחם – עירוני רמת השרון 1:1

שער ענק לעומרי שקל מרמת השרון. בדקה ה-14 הוא סיבב כדור קרן מושלם היישר לפינה הרחוקה של השוער וקבע 0:1 יפייפה לאורחים. עמנואל סמדיה של אום אל פאחם השווה עם שער נאה משלו. אחמד יונס מאום אל פאחם הורחק לקראת סוף המחצית הראשונה, אך המקומיים הצליחו לשמור על שערם עם לסיום. רמת השרון פספסה הזדמנות להתקרב עוד יותר לצמרת.

מ.ס כפר קאסם – הפועל איכסל 0:0

האורחת פספסה הזדמנות אדירה לצמצם פערים מנוף הגליל כשאיבדה נקודות יקרות מול קאסם שבתחתית. איכסל נעצרה אחרי שלושה ניצחונות ליגה רצופים, ותמשיך להיאבק על המקום לליגה הבכירה.

הפועל כפר שלם – סקציה נס ציונה 0:0

האחרונה בטבלה לוקחת נקודה יקרה מחניכיו של אורי גוטמן שלא הצליח להתקדם יותר אל עבר מחוזות הפלייאוף העליון. למרות ניסיונות חוזרים ונשנים, התוצאה נשמרה עד לסיום, וזהו התיקו אפס הראשון של כפר שלם מאז תחילת השנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי