דוהרת לליגת העל: הפועל ירושלים חזרה מפיגור ל-1:4 גדול על נס ציונה

עידן שמש | ברני ארדוב‎

ארשיד העלה את האורחת ליתרון עם ביצוע נדיר ביופיו, אך שמש בישל לאגבדיש וכבש בעצמו בדרך לפסגת מבקיעי הלאומית. מיזן חתם עם צמד והקבוצה מהבירה פתחה פער של שמונה נקודות מהמקום השלישי

(גודל טקסט)

זמן קצר לאחר שנקבע כי הפועל ירושלים תתארח אצל הפועל כפר שלם במסגרת שמינית גמר גביע המדינה, הקבוצה מהבירה אירחה הערב (שלישי) את סקציה נס ציונה למשחק השלמה מהמחזור ה-15 בליגה הלאומית, חזרה מפיגור ל-1:4 גדול בטדי ופתחה פער מבטיח של ארבע נקודות מהמקום השני ושמונה נקודות מהמקום השלישי.

אחרי חצי שעה די מנומנמת, נס ציונה עלתה ליתרון מפתיע בזכות ביצוע נדיר ביופיו של כארם ארשיד. החלוץ השתחרר באלגנטיות משחקן ההגנה ושיגר בעטה אדירה מ-25 מטרים היישר לחיבורים של אדביו אודליי חסר האונים. הירושלמים לא נבהלו והפכו בזכות עידן שמש, שסיפק בישול נפלא לעומר אגבדיש (45) וכבש בעצמו עם צ'יפ נפלא (54) בדרך ל-13 גולים העונה – יותר מכל שחקן אחר העונה בליגה הלאומית.

בדקה ה-73 הירושלמים סגרו את הסיפור עם שער של בן מיזן, שניצל שגיאה גסה בהגנת נס ציונה ודחק מקרוב לאחר בישול של יוראי מליח. בדקה ה-80 מיזן השלים צמד ביזארי, כשכדור שבעט שמש פגע בו בטעות, שינה כיוון וחדר לרשת – 1:4 ענק בסיום למוליכה, שעלתה ל-32 שערי זכות, עקפה את בית"ר ת"א/בת ים והפועל איכסל והפכה לקבוצה הפורייה ביותר בליגה העונה.

קבוצתו של זיו אריה ספגה בפעם השנייה בלבד ב-12 המחזורים האחרונים, רשמה משחק מספר 16 ברציפות ללא הפסד בכל המסגרות וכאמור התבססה בפסגת הליגה הלאומית, בדרך הבטוחה להעפלה היסטורית לליגת העל. בשישי מצפה לירושלמים מבחן גדול נוסף: משחק חוץ מול בית"ר ת"א/בת ים מהמקום השלישי. מנגד, סקציה נס ציונה נותרה במקום השישי עם 32 נקודות והיא תנסה להתאושש בסוף השבוע דווקא מול הפועל נוף הגליל החזקה, שניצבת במקום השני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי