שמינית גמר גביע המדינה: הגרלה קשה מאוד לקבוצות הגדולות

גביע המדינה | מאור אלקסלסי

מכבי חיפה תארח את מכבי פ"ת, מכבי ת"א תפגוש את הפועל חיפה בחוץ, בית"ר ירושלים תתמודד מול מ.ס אשדוד ומכבי נתניה נגד הפועל ת"א. סכנין תפגוש את נורדיה. ההגרלה המלאה בפנים, המשחקים יערכו ב-16-17 במרץ

(גודל טקסט)

סיבוב ח' בגביע המדינה הגיע אתמול (שני) לסיומו עם העולה האחרונה לשלב הבא – הפועל תל אביב. היום הגרלת שמינית גמר הגביע בין 16 הקבוצות האחרונות במפעל, כאשר משחקי הסיבוב ישוחקו החל ב-16 וב-17 במרץ.

ההגרלה סיפקה לנו מספר מפגשים מסקרנים על טהרת ליגת העל, כאשר במוקד בית"ר ירושלים תפגוש את מ.ס אשדוד, מכבי חיפה את מכבי פתח תקווה, מכבי תל אביב את הפועל חיפה ומכבי נתניה את הפועל תל אביב.

רבעי הגמר יערכו ב-20-22 באפריל, חצאי הגמר ב-11-13 במאי באצטדיון בלומפילד והגמר באצטדיון סמי עופר ייערך בין ה-26 ל-30 במאי.

ההגרלה המלאה של שמינית הגמר

אל 16 האחרונות העפילו 10 קבוצות מליגת העל, עוד חמש מהלאומית וקבוצה אחת מליגה א'. בעקבות הדחה הפועל באר שבע בסיבוב ח' מול מכבי תל אביב, נקבל העונה מחזיקת גביע חדשה. ישנן כמה סינדרלות אפשריות, כשמי שהצליחה להפתיע בסיבוב הקודם הייתה בית"ר תל אביב/בת ים, שהדיחה את קריית שמונה.

התקווה היא שעד לפתיחת משחקי שמינית גמר הגביע יוסדר מתווה שיאפשר הכנסת קהל לאצטדיוני הכדורגל והקהל ישוב למגרשים. כזכור, אתמול קבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב אירחה בהיכל מנורה מבטחים את עירוני נהריה עם 300 אוהדים ביציעים, דבר שבהחלט היה מרגש אחרי השנה הלא פשוטה שעברה על המדינה והספורט.

שחקני בית"ר תל אביב/בת ים חוגגים | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי