הגרלת שמינית הגמר, המצב בליגה והקריירה שדעכה: זגורי בראיון

ישראל זגורי
ישראל זגורי | ערן לוף

המפגש מול בית"ר ת"א/בת ים ("לא 'אפשר לעבור', אלא רצוי לעבור"), כדור השלג ("בליגה הזו הכל יכול להתהפך ברגע") והפוטנציאל שלא מומש ("הכל השתנה כשקרעתי את הצולבת"). קשר הפעל רמת גן מדבר

קבוצות: הפועל רמת גן
(גודל טקסט)

אחרי שנקבע כי הפועל רמת גן תפגוש בשמינית גמר גביע המדינה את בית"ר ת"א/בת ים, הקשר ישראל זגורי, שזכה עם המועדון בתואר השני בחשיבותו אי שם בעונת 2012/13, עלה לשידור בתכנית הספורט של 103FM והתייחס לסיכויים של קבוצתו להעפיל לשלב הבא.

האזינו לראיון

"לא 'אפשר לעבור', אלא רצוי לעבור", הבהיר זגורי בפתיחת דבריו, "הפועל רמת גן ידועה בתור קבוצת גביע טיפוסית ואני מקווה שנעפיל לרבע הגמר, כי השלבים המאוחרים מתחילים להתקרב. לגבי הליגה, תהיו רגועים, אנחנו לא נרד. עדיין לא אמרנו את המילה האחרונה. אנחנו אמנם בתקופה לא פשוטה, אבל אני בטוח בשחקנים שנמצאים פה ויודע שבליגה הזו הכל יכול להתהפך ברגע".

על המומנטום השלילי של הקבוצה, שניצחה רק פעם אחת בתשעת המחזורים האחרונים: "אני בטוח שאפשר לעצור את כדור השלג. בואו לא נשכח ש-15 שחקנים חלו בקורונה וזה השפיע מאוד. חזרנו לא טוב בכלל. גם בית"ר ירושלים לא הצליחה לחזור כמו שצריך מהקורונה. אני מאמין שאנחנו יכולים לעצור את הסחף, ניצחון אחד ונצא לדרך חדשה. אין קבוצה שהיא מעל הליגה ואני מאמין שנצא מזה".

עליית ליגה: "כרגע זה רחוק לחשוב על זה בכלל. אנחנו לא חושבים על זה אלא על איך לעצור את כדור השלג. חזרנו מקורונה וזה לא היה פשוט בכלל. אני לא מתרץ, זו המציאות. לפני כן אמנם לא הצגנו כדורגל גדול, אבל כן היינו בצמרת. היינו צריכים להיראות יותר טוב, זה בטוח, אבל זה לא היה פשוט. אני רואה את בית"ר וקבוצות נוספות שסבלו מקורונה, גם להן קשה".

על הקריירה שלו: "זה מורכב, אי אפשר להסביר את זה על רגל אחת, נצטרך תכנית שלמה בשביל זה. עד גיל 25-26, אז הגיעה הפציעה בצולבת, הרגשתי שאני כן ממצה את הפוטנציאל ואחרי זה התחיל סוג של כדור שלג עם המון פציעות. גם השנה בקושי שיחקתי בגלל פציעה. אני מקווה שאוכל להיות בריא ובטוח שאחזור לבמה המרכזית עם הפועל רמת גן".

ישראל זגורי | הפועל רמת גן, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי