אריה מסרב לחגוג: "ברגע שנוריד לשנייה את הרגל מהגז, נצטער"

זיו אריה
זיו אריה | אודי ציטיאט

מאמן הפועל ירושלים אחרי ה-1:4 על נס ציונה: "8 נקודות מהמקום השלישי? זה לא עושה לי כלום, לא מסתכל על הטבלה". שמש שהצטיין: "מחכה להבקיע מול הקהל". גוטמן: "הפסדנו לקבוצה טובה מאיתנו"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים חזרה הערב (שלישי) מפיגור ל-1:4 ענק על סקציה נס ציונה במשחק השלמה ופתחה פער של ארבע נקודות מהמקום השני ושמונה נקודות מהמקום השלישי. כארם ארשיד העלה את האורחת ליתרון, אך עידן שמש, עומר אגבדיש ובן מיזן (צמד) הפכו והעניקו לקבוצה מהבירה משחק מספר 16 ברציפות ללא הפסד בכל המסגרות.

שמש, שכבש ובישל פעמיים ועלה לפסגת טבלת מבקיעי הלאומית, התייחס בסיום לשער הרביעי במשחק, כדור שהוא בעט ופגע בבן מיזן וחדר לרשת. "הגול השני של מיזן או שלי? מה שתחליטו", צחק שמש, "כל משחק עכשיו הוא חשוב, אנחנו במקום הראשון וזה מרוץ. אנחנו צריכים ורוצים לשמור על המקום הראשון, שמח שהצלחנו לקחת את הנקודות. משחק עונה? זה משחק שהנקודות בו היו מאוד חשובות ואני שמח שלקחנו אותן".

על הציפיות הגדולות מהפועל ירושלים: "אמרנו מהרגע הראשון שהמטרה היא לעלות ליגה ולהביא את המועדון הענק הזה למקום שהוא צריך להיות בו – ליגת העל. בשבילי, אחד שהיה פה לפני שמונה וראה את מה שהקהל הזה יכול לעשות, הצמרמורת הזאת, זה דבר מדהים. אני ממש מתגעגע ומחכה לקהל ולגול הראשון שאבקיע מולו".

עידן שמש | ברני ארדוב‎

המאמן המנצח זיו אריה: "תחושה שונה? לא יודע. השחקנים עובדים קשה מאוד ואני לא מתערב להם בחגיגות, כל עוד הם ינחתו מהר מאוד לקרקע. נס ציונה קבוצה נהדרת, אורי גוטמן עושה שם עבודה מעולה. היה עלינו לחץ, כי כל הליגה חיכתה לראות אם ננצח. לא יודע להצביע על משה מיוחדו שעבד לנו, המשכנו בדרכנו".

על הפער המשמעותי מהמקום השלישי: "זה לא עושה לי כלום, אני לא מסתכל על הטבלה. אנחנו במרתון משחקים. ברגע שנוריד לשנייה את הרגל מהגז, נצטער. אני מקווה שיש לנו את האופי להמשיך ולדחוף".

המאמן המפסיד אורי גוטמן אמר: "אני מאוד מאכזב. הפועל ירושלים ניצחה בצדק, היא הייתה הקבוצה הטובה יותר, למרות שהיינו שם במחצית הראשונה. הגול בדקה האחרונה של המחצית הראשונה הוציא לנו את האוויר וזה לא צריך לקרות. לקראת הסוף השתוללתי מבחינה טקטית כי רצינו לחזור למשחק – וזה נגמר כמו שנגמר".

על משחק ההגנה של קבוצתו: "בדרך כלל אנחנו יציבים, היום שיחקנו נגד קבוצה טובה מאיתנו נכון להיום ומגיע לה כל הכבוד על הניצחון. ברגעים כאלה אתה מנסה לחשוב איך אתה עוזר לחבר'ה לחזור למשחק ואיך אתה מרים ומעודד אותם. לפני יומיים וחצי שיחקנו 120 דקות, אנחנו בלוח זמנים מטורף, אבל אני לא רוצה לתרץ".

אורי גוטמן
אורי גוטמן | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי