ניר ברקוביץ' מונה למאמן הפועל אום אל פאחם

ניר ברקוביץ' ואחמד אבו אלעם | הפועל אום אל פאחם, רשמי

המאמן שפוטר מבני יהודה בנובמבר הגיע לקבוצתו השלישית בעונת 2020/21, אותה החל באחי נצרת. חזר לקדנציה שנייה במועדון מהלאומית. "אנחנו חוששים מירידה ולכן רצינו להביא מאמן שמכיר את המערכת", אמרו במועדון

(גודל טקסט)

ניר ברקוביץ' מצא קבוצה חדשה. המאמן חתם הערב (שני) בהפועל אום אל פאחם וידריך את הקבוצה מהליגה הלאומית, אותה עזב לאחרונה מוטי איווניר. זוהי קבוצתו השלישית העונה של ברקוביץ', אשר פתח את 2020/21 באחי נצרת, עבר לבני יהודה ממנה פוטר כעבור ארבעה משחקים בלבד בנובמבר וכעת שב לקדנציה שנייה באום אל פאחם.

גם עבור אום אל פאחם מדובר במאמן שלישי העונה. אבי סבג החל את העונה, פוטר אחרי חמישה מחוזרים והוחלף על ידי איווניר שכאמור התפטר לאחר התבוסה 3:0 לאחי נצרת. ברקוביץ' היה עד אתמול אחד המועמדים לאימון בני סכנין, אך אחד מיושבי הראש הקבוצה, אחמד אבועלאם, הוביל את השיחות מול ברקוביץ' ושכנע אותו להגיע למועדון.

כבר מחר יגיע המאמן החדש למשחק של הקבוצה מול הפועל רמת גן אך ככל הנראה יצפה במשחק מהיציע ולמחרת יערוך את האימון הראשון שלו בקדנציה השנייה בקבוצה. "ניר מגיע רעב ובטוח בעצמו, אנחנו חוששים מירידה ולכן רצינו להביא מאמן שמכיר את המערכת", הסבירו באום אל פאחם.

ניר ברקוביץ' | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי