ברקוביץ' לא העביר אימון, הפסיד בבכורה והתפטר מאום אל פאחם

ניר ברקוביץ' ואחמד אבו אלעם | הפועל אום אל פאחם, רשמי

יממה אחרי שחזר לקדנציה שנייה ושעה קלה לאחר ה-3:0 להפועל רמת גן, החליט המאמן לעזוב. היו"ר אבולעם סיפר לספורט1: "הוא לא רצה להישאר מסיבות אישיות, לא מחזיק אף אחד בכוח". סמיר עיסא צפוי להחליפו

(גודל טקסט)

הזוי, אין מילה אחרת לתאר את זה: יממה אחרי שמונה לקדנציה שנייה בהפועל אום אל פאחם ושעה קלה לאחר שהקבוצה הובסה 3:0 על ידי הפועל רמת גן, הודיע המאמן ניר ברקוביץ' על התפטרותו.

ברקוביץ' עמד על הקווים הערב (שלישי) באצטדיון רמת גן, אך דקות לאחר המשחק צלצל ליו"ר הקבוצה אחמד אבועלאם והודיע לו כי אינו מעוניין להמשיך את הקבוצה.

אבולעם סיפר כי השיחה בין השניים הייתה קצרה ואמר לספורט1: "האמת, גם אני הופתעתי וחשבתי שכבר ראיתי הכל בכדורגל. הוא התקשר אלי ואמר לי שהוא לא רוצה לאמן בגלל סיבות אישיות. אני לא מחזיק אף אחד בוכח. הכי מוזר שרק בבוקר העברנו אותו בבקרה התקציבית והוא רצה לעמוד על הקווים במשחק הזה ובסוף עזב. לדעתי הוא עשה נזק רק לעצמו ואנחנו ממשיכים קדימה". 

מיד לאחר ההודעה כבר פנו גורמים במועדון למאמן סמיר עיסא, שיגיע מחר בבוקר לפגישה ואם יסוכמו התנאים הכספיים אז עיסא יעביר את אימון הבכורה. עיסא אימן בעבר במועדון וגם במכבי אום אל פאחם כאשר זאת שיחקה בליגה השנייה. אם ימונה, עיסא יהיה המאמן הרביעי של הקבוצה אחרי אבי סבג, מוטי איוניר וניר ברקוביץ' שעוזב את הקבוצה מבלי שהעביר ולו אימון אחד עם הקבוצה. 

ניר ברקוביץ' | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי