אבו אלעם לספורט1: "עדיין מחכה לתביעה מאייל ברקוביץ'"

אחמד אבו אלעם, אייל ברקוביץ'
אחמד אבו אלעם, אייל ברקוביץ' | ספורט1

העימות המתוקשר בין שחקן העבר והמנהל המקצועי של הפועל פ"ת ליו"ר הפועל אום אל פאחם ("לא פוחד ממנו") עדיין לא ירד מסדר הסיום. המאמן שהתפטר לאחר 24 שעות צפוי להיתבע: "הפרת חוזה חמורה מצדו"

(גודל טקסט)

סערה גדולה הייתה השבוע בהפועל אום אל פאחם, שכידוע מינתה את ניר ברקוביץ' לתפקיד המאמן ביום שני, למחרת כבר ראתה אותו עומד על הקווים בהפסד 3:0 להפועל רמת גן ועוד באותו ערב הוא הודיע על התפטרותו – מה שסלל את דרכו של המאמן סמיר עיסא, שחתם כבר אתמול (רביעי) והחל את עבודתו באום אל פאחם.

ברקוביץ' אפילו לא העביר אימון עם הקבוצה, אלא ניהל התמודדות במשך 90 דקות ובסיומה התפטר. לכן, באום אל פאחם העלו חשד שברקוביץ' בדרכו להפועל פתח תקווה, הקבוצה שבה אחיו, אייל, הוא המנהל המקצועי ואחד השותפים. האירוע הגיע לשיאו אתמול, כאשר יו"ר הפועל אום אל פאחם אחמד אבו אלעם ואייל ברקוביץ' התעמתו בתכנית "חמש באוויר" בערוץ הספורט, במהלכה שחקן העבר הודיע כי יתבע את אבו אלעם עד יום חמישי בבוקר בעקבות רמיזות וחשדות שהעלה על התנהלות לא כשרה לכאורה מצד המאמן.

יממה לאחר העימות הטלוויזיוני, יושב הראש אבו אלעם שוחח עם ספורט1 והבהיר: "אני עדיין מחכה לתביעה של ברקוביץ', היא עוד לא הגיעה. יש לו ניסיון בבתי משפט והיו לו לאחרונה כמה תביעות דיבה ואני לא מפחד ממנו. אנחנו מתכוונים לתבוע את ניר ברקוביץ' על הפרת חוזה, כי זו הייתה הפרה חמורה מצדו. ראיתי גם שהוא העלה סטורי שהיה לא מכבד".

ניר ברקוביץ'
ניר ברקוביץ' | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי