דרמות בלאומית: נוף הגליל והפועל ר"ג ספגו בתוספת הזמן ומעדו

יניב מזרחי | אודי ציטיאט

השחקנים של הוכנבוים כבר חשבו שהם יעלו זמנית למקום הראשון, אך שער של מחאג'נה קבע 1:1 נגד כפר קאסם. במקביל, בעיטה חדה של מכלוף מנעה מהאורדונים ניצחון שני ברצף וקבעה 3:3 דרמטי נגד בית"ר ת"א

(גודל טקסט)

המחזור ה-25 בליגה הלאומית יצא היום (שישי) לדרך עם חמישה משחקים. במוקד, נוף הגליל פספסה את המקום הראשון לאחר שספגה נגד בתוספת הזמן נגד כפר קאסם וסיימה ב-1:1. במקביל, הפועל רמת גן ספגה בדקה ה-96 וסיימה ב-3:3 נגד בית"ר ת"א/בת ים. קרב התחתית בין הפועל פתח תקווה להפועל כפר שלם הסתיים ללא שערים.

בית"ר ת"א/בת ים – הפועל רמת גן 3:3

הקבוצה של עמיר נוסבאום, שספגה הפסד 3:2 מאכזב במחזור שעבר נגד אחי נצרת, כבר הייתה בדרך להפסד נוסף, הפעם נגד הפועל ר"ג, אבל בסיום משחק דרמטי קבע חלוקת נקודות. אין ספק שבמחצית הראשונה, בית"ר ת"א הייתה הקבוצה העדיפה על כר הדשא ובדקה ה-44 גם עלתה ליתרון בזכות שער מדהים של רואן לנקסטר, המושאל ממכבי ת"א.

סיפור המשחק השתנה במחצית השנייה. כבר בפתיחה ניתן היה לראות שהאורדונים נחושים להשיג את השוויון ובדקה ה-51 היא גם השיגה אותו לאחר שירדן אבוחצירה ניצל ערבוביה ברחבה וכבש את השוויון. כחמש דקות לאחר מכן שוערה של בית"ר ת"א, אביחי דהן, שמט את הכדור בין רגליו ואפשר למיקו ממן להשלים את המהפך המהיר. בדקה ה-66 ר"ג נעצה את השלישי ברשת של דהן, כאשר אבוחצירה כבש את השני שלו במשחק. בדקה ה-85 בית"ר הצליחה לצמק את התוצאה עם שער ענק של שי בלחסן והדרמה כולה התנקזה לדקה ה-96, בה תומר מכלוף שלח כדור חד לרשת וקבע 3:3 בסיום.

איזו דרמה. שחקני בית"ר ת"א חוגגים | אודי ציטיאט

הפועל נוף הגליל – מ.ס. כפר קאסם 1:1

גם קרב הקצוות שנערך באצטדיון גרין הסתיים בצורה דרמטית. נוף הגליל כבר חשבה שהיא עלתה זמנית לפסגת הליגה, אך שער בתוספת הזמן מנע את זה. אחרי שבשבוע שעבר נכנעו 1:0 לאיכסל, יריבתם לצמרת, החניכים של ירון הוכנבוים הובילו ברוב דקות המשחק משער של אלי בלילתי. המגן ניצל הדיפה רעה של השוער צליל חתוכה כדי להבקיע. בדקה ה-94 כפר קאסם קיבלה כדור קרן, אותו תרגם עמיר מחאג'נה לשער שוויון אשר עזר רבות להפועל ירושלים.

הפועל אום אל פאחם – סקציה נס ציונה 2:1

שבוע לא פשוט עבר על הפועל אום אל פאחם. המועדון היה בכותרות בשל הפארסה עם מינויו של ניר ברקוביץ' למאמן, שהפסיד במשחק הבכורה 3:0 להפועל רמת גן והספיק להתפטר אחרי משחק אחד בלבד. היום עמד סמיר עיסא לראשונה על הקווים של הקבוצה, אך "אפקט המאמן החדש" לא עבד מול הכתומים של אורי גוטמן. זה התחיל כבר בדקה התשיעית, כאשר מור פדידה העלה את הסקציה ליתרון עם שער מהאוויר. בדקה ה-81 של המשחק אופק עובדיה הכפיל את התוצאה עבור נס ציונה. המארחת הצליחה רק לצמק בדקה ה-85 בעקבות שער עצמי של וובה בראון, אך הנקודות נשארו אצל נס ציונה.

חוזרים מעכו ארנה עם שלוש נקודות – שחקנינו עולים למקום החמישי בטבלה, עם ניצחון 2:1. תעשו להם כבוד. שבת שלום נס ציונה 🧡🧡 CreditClean

Posted by ‎FC Sektzia Ness Tziona – מועדון הכדורגל סקציה נס ציונה‎ on Friday, March 5, 2021

תוצאה נוספת

הפועל עפולה – מכבי אחי נצרת 0:3
הפועל פתח תקווה – הפועל כפר שלם 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי